graag jullie commentaar.
gr Suus

In grote lijnen ben ik het wel hiermee eens. Maar omdat een foto deel uitmaakt van een serie is het nog niet een goede foto.PanzerFaustNL schreef:Het is niet erg om af te wijken van de standaard methode van fotografie, maar dan moet je wel aangeven waarom je zo iets doet.
Hoofdloze dieren fotograferen die je omdat je er iets mee wil bereiken. Misschien wel anti-reacties uit loken.
Mijn persoonlijke mening is dat je dit soort foto's in een serie moet maken van allerlei dieren zonder hoofd. Vergelijkbaar met de "other side of the moon" van Sascha de Boer
http://www.sachadeboer.com/frame.php?catId=28319" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar als de maker ons verteld waar hij naar zoekt kunnen we hem wel helpen het beeld sterker te maken zodat het voor hem en voor ons interessanter wordt. Jammer dat hij niet reageert.Hasselbox schreef:De foto hierboven zie ik echter alleen maar als een mislukte poging om vooral origineel te zijn.
Maar ook dat moet kunnen. Zo leer je weer wat van je eigen bezig zijn.

Suus slaapt nog denk ik. :mrgreen:Jaap_van_Ekris schreef:Maar als de maker ons verteld waar hij naar zoekt kunnen we hem wel helpen het beeld sterker te maken zodat het voor hem en voor ons interessanter wordt. Jammer dat hij niet reageert.Hasselbox schreef:De foto hierboven zie ik echter alleen maar als een mislukte poging om vooral origineel te zijn.
Maar ook dat moet kunnen. Zo leer je weer wat van je eigen bezig zijn.
Jaap