Even een oud draadje uit de kast.whoami schreef:Je schijf is echt niet stuk hoor. Het is mij niet helemaal duidelijk in het verhaal waar deze schijf vandaan is gekomen en welke configuratie deze had (raid, dynamic, spanned etc).
Komt het van een windows 2000 systeem en wil je deze koppelen aan een windows 7 systeem?
Welke os gebruik je eigenlijk want zover ik weet kan windows 7 ultimate niet omgaan met dynamic disks en daardoor ook niets laat zien.
Dacht er even aan omdat ik elders via een ander onderwerp terugdacht aan het hier eerder beschreven voorval.
Een half jaar terug een nieuwe PC in elkaar gezet. En de hier beschreven oude schijf er ook maar eens bijgehaald of ik daar met een nu nieuw OS daar wel iets mee kon doen.
Ondanks dat ik eerder alleen maar met Windows XP werkte, nooit geen RAID opstellingen e.d. eerder heb ingesteld, kon ik het nu onder het nieuwe OS (Win 8 ) via Intel RST software wel weer aan de gang krijgen en opnieuw indelen.
Werkt inmiddels al weer een half jaar feilloos. Blijft een raadsel hoe het eerder in zo'n vreemde indeling is gekomen.