Jeetje, wat een tips allemaal. Ik denk dat ik gewoon aankomend weekend even bij cameraland maar langs moet gaan om daar eens te kijken
wat die hebben liggen. Ik heb afgelopen weekend mijn eigen Slingshot 302aw verkocht omdat deze onpraktisch was voor mij, teveel camera
ruimte en te weinig ruimte voor andere spullen en geen laptop vak. Maar in ieder geval bedankt voor jullie tips! en als iemand nog wat misschien
wel heeft liggen voor een leuk prijsje houd ik mij aanbevolen.
Camera rugtas met laptopvak
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Re: Camera rugtas met laptopvak
Wat betreft Lowepro kun je eens op hun site kijken bij de "bagfinder" Aan de hand van de spullen die je mee wilt nemen kun je daar een aantal dingen invullen en dan "berekenen "welke tas geschikt is. Dan heb je misschien een idee?
Voor de rest sluit ik me bij de vorige reacties aan. Gewoon naar een fotozaak en gaan passen. Succes!
Voor de rest sluit ik me bij de vorige reacties aan. Gewoon naar een fotozaak en gaan passen. Succes!
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
- gvdnberg
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik denk aan de Kata Bumblebee, een tas met veel ruimte voor de fotospullen en bovendien bovenin een aanzienlijk vak voor allerlei andere spullen, bijvoorbeeld verkrijgbaar bij Kamera Express.
Voor mij bleek er een nadeel aan deze tas:hij is te groot om in het vliegtuig als handbagage mee te nemen. Daar heb ik inmiddels deThink Tank Sling-O matic 30 voor, maar die biedt alleen plaats aan fotospullen en een laptop.
Voor mij bleek er een nadeel aan deze tas:hij is te groot om in het vliegtuig als handbagage mee te nemen. Daar heb ik inmiddels deThink Tank Sling-O matic 30 voor, maar die biedt alleen plaats aan fotospullen en een laptop.
Met vriendelijke groet,
Gert van den Berg,
Nikon Z-gebruiker en nog een paar F-vatting (micro-)objectieven. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Gert van den Berg,
Nikon Z-gebruiker en nog een paar F-vatting (micro-)objectieven. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Even een kleine update, ik ben naar wat zoeken en kijken van de week geslaagd voor een mooie Camera tas. Ik heb een Tamrac Aero 80, ik kan hier mooi
mijn laptop in kwijt en heb redelijk wat ruimte voor mijn persoonlijke spullen, dit had wel iets groter mogen zijn maar voor de 30 euro die ik er voor heb betaald vond ik het zeer redelijk. Ik kan wel met volle overtuiging zeggen , een mooie tas!
mijn laptop in kwijt en heb redelijk wat ruimte voor mijn persoonlijke spullen, dit had wel iets groter mogen zijn maar voor de 30 euro die ik er voor heb betaald vond ik het zeer redelijk. Ik kan wel met volle overtuiging zeggen , een mooie tas!