zal binnenkort eens wat platen tonen, maar nu even niet... ehe...
mzzl, Robbert
p.s. de tokina 12-24 heb ik ook even gehad! schitterende groothoeklens, oelala... maar ben gegaan voor de fisheye! mzzl
Deze zou ik doen. (maar wie ben ik)KvP schreef:* Of even langer doorsparen voor een 2e hands Nikkor 12-24, de 17-55 verkopen en de 28-70 2.8 voor in plaats kopen.
http://www.photozone.de/8Reviews/lenses ... /index.htmKvP schreef:De Nikkor 12-24 presteert die van 17 tot 24mm even goed als de 17-55 van 17 tot 24?
Behalve natuurlijk het f/2.8 en f/4 verschil.
Gr kees
Wat is er mis met die D80? Dat is toch een prima camera!KvP schreef:Ik laat me weer gek maken.
Nu twijfel ik weer.
iemand zei tegen mij:
Dat je niet je D80 verkoopt en een D200 koopt ipv een groothoeklens.
Grrrrr......twijfel,twijfel
'k heb 'n 10-20, maar gebruik deze lens niet zo heel vaak en als ik 'm er al opzet dan op 't maximale bereik, vandaar dat ik denk dat de fisheye voor mij uiteindelijk wellicht 'n leukere lens gaat zijn, je kunt er lekker extreme dingen mee doen door die vervorming en de lichtsterkte is natuurlijk ook best 'n pluspuntD-80's schreef:Skippy, je weet ik ben erg blij met de fisheye, maar je hebt wel gelijk hoor je bent zeker wat flexibeler met een groothoekzoom...
Het enige wat ik leuk vind is dat als er zo'n vraag over een fisheye voorbij komt, mensen proberen te prikkelen er goed over na te denken.
En mensen die zo'n objectief hebben kunnen er ook eerlijk over vertellen..
Je maakt me gek ...KvP schreef:Ik laat me weer gek maken.
Nu twijfel ik weer.
iemand zei tegen mij: