De EXIF info kan wel degelijk worden gevonden: klik op de link onder de foto (-DSCxxxx) om naar de betreffende Flickr pagina te gaan. Klik vervolgens op de "3 stippen" rechtsonder en selecteer "View Exif info". Voila!jvdk schreef:Ah, ligt dus niet aan mij, er staan geen exif bij, blijf ik bij mijn mening dat je op deze manier geen oordeel kan vellen over de camera's.
drafwedstrijd Groningen 24 augustus D300/D7100/5D
- Jur
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: drafwedstrijd Groningen 24 augustus D300/D7100/5D
Jur
- JvdKooij
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
je hebt gelijk, maar dat ga ik dus niet doen voor al die foto's 

Groetjes,
Jaap
Jaap
- justme
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
PanzerFaustNL schreef:
D300
1
2
3
4
D7100
1
2
3
5D
1
2
3
hoe duidelijk wil je het hebben?
Daarnaast geeft de topicstarter ook nog aan dat elk shot raak is geweest met de D7100, en dat de andere camera's daar na kwamen qua accuraatheid. ( uiteraard gebaseerd op een gebruikers-ervaring, maar het is een ervaring

- ArendV
- Forumlid
- Contacteer:
Mooie serie foto's PanzerFaustNL !
Toch vind ik dat jvdk wel een punt heeft.
Sowieso is er in de nabewerking nog veel te halen uit de D300 foto's en ik heb de indruk dat er bij beide camera's in JPEG geschoten is dus de camera instellingen worden erg belangrijk (zijn ze altijd natuurlijk).
Maar misschien is dan de conclusie dat bij de gekozen instellingen JPEG uit de camera er beter uiziet bij de D7100 dan bij de D300.
Toch vind ik dat jvdk wel een punt heeft.
Sowieso is er in de nabewerking nog veel te halen uit de D300 foto's en ik heb de indruk dat er bij beide camera's in JPEG geschoten is dus de camera instellingen worden erg belangrijk (zijn ze altijd natuurlijk).
Maar misschien is dan de conclusie dat bij de gekozen instellingen JPEG uit de camera er beter uiziet bij de D7100 dan bij de D300.
Groeten - Arend / flickr
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
- JvdKooij
- Forumlid
- Contacteer:
Voor mij is het ondertussen meer dan duidelijk hoor, Wiebe.
Misschien is het voor je handig nog even te lezen wat Jur heeft geschreven.

Misschien is het voor je handig nog even te lezen wat Jur heeft geschreven.
Groetjes,
Jaap
Jaap
- PanzerFaustNL
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Toch altijd fijn als een serie foto's een discussie tot stand brengt.
Ik ben er nog steeds niet achter hoe ik dat dus zo kan doen dat het bij de foto (erboven) in zit, alhoewel dat volgens mij aardig uitgelegd wordt.
Weet je trouwens wat het grootste nadeel van de D7100 is? Er gaan zo weinig foto's de mist in, dat je op foto inhoud moet gaan selecteren. Tja..... dat is nou net niet mijn sterkste punt.
Thnx for the comments en complimenten!!

Ik ben er nog steeds niet achter hoe ik dat dus zo kan doen dat het bij de foto (erboven) in zit, alhoewel dat volgens mij aardig uitgelegd wordt.
Weet je trouwens wat het grootste nadeel van de D7100 is? Er gaan zo weinig foto's de mist in, dat je op foto inhoud moet gaan selecteren. Tja..... dat is nou net niet mijn sterkste punt.
Thnx for the comments en complimenten!!
Nikon Nikkormat + glas, D7100, D300, D3100, F90X, F80, F65
favoriete combinatie D7100 + 35mm f/1.8
favoriete combinatie D7100 + 35mm f/1.8