Maar wat nou als je de band van je eigen fiets nog niet kunt plakken?Léon Obers schreef:...Het risico in Beverwijk is net zo groot als dat je het zelf doet.
Dan ga je naar "Beverwijk".
Maar wat nou als je de band van je eigen fiets nog niet kunt plakken?Léon Obers schreef:...Het risico in Beverwijk is net zo groot als dat je het zelf doet.
Ik weet niet of ik dit nou wel zo'n handig voorbeeld vind.staal571 schreef: het is niet anders dan vroeger de spiegel van je SLR schoonmaken
Wat ik bedoel te zeggen is, gewoon even voor gaan zitten en goed nadenken waar je mee bezig bent, de TS was ook niet bang om de voorzetlens met enig geweld er scheef op te draaien, dus waar hebben we het over.Marten schreef:Ik weet niet of ik dit nou zo'n handig voorbeeld vind.staal571 schreef: het is niet anders dan vroeger de spiegel van je SLR schoonmaken
Daar was je eerdere antwoord niet duidelijk in, om het in samenwerking met een slangenklem te doen. Ik dacht dat je twee oplossingen aandroeg.Jacob_O schreef:Door de waterpomptang i.c.m. met de slangklemmen te gebruiken hoef je niet te erg hard knijpen,