Mening gevraagd: mijn AF/S17-55/2.8DX voor AF/S17-35/2.8
niet meer gemaakt.?....cameraland zeker ??...stond er vandaag namelijk nog over te praten en kreeg ook dat verhaal te horen.
ik had laatst mijn 28-70 verkocht om een 17-35 terug te kopen...helaas konden ze deze niet leveren [ ander leverancier ] dus ben weer terug op de 28-70.
wel een dijk van een lens hoor....als je een mooie prijs kan bedingen dan zou ik wel voor gaan geloof ik.
groeten : Arend
ik had laatst mijn 28-70 verkocht om een 17-35 terug te kopen...helaas konden ze deze niet leveren [ ander leverancier ] dus ben weer terug op de 28-70.
wel een dijk van een lens hoor....als je een mooie prijs kan bedingen dan zou ik wel voor gaan geloof ik.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: gewoon doen
Valt mij dit nou als enige op, of is iedereen het wel gewend dat George z'n stokpaardje even van stal haalt. Dit gaan neem ik aan over de Tamron George 17-50 f2.8?George Fennes schreef:Ook mede vanwege het feit dat er alternatieven op de markt zijn en misschien ook nog gaan komen die even goed zijn optisch en slechts 25-30% van de nieuwwaarde van de 17-55mm 2.8 kosten.

Hmm, daar had ik niks van gehoord toen ik er 2 weken geleden was. Vreemd. Ik weet niet hoeveel waarde ik er aan moet hechten.Arend-ho schreef:niet meer gemaakt.?....cameraland zeker ??...stond er vandaag namelijk nog over te praten en kreeg ook dat verhaal te horen.
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: gewoon doen
[quote="PatrickP"
Valt mij dit nou als enige op, of is iedereen het wel gewend dat George z'n stokpaardje even van stal haalt. Dit gaan neem ik aan over de Tamron George 17-50 f2.8?
[/quote]
Ach, er zijn op dit forum meer mensen met stokpaardjes
Valt mij dit nou als enige op, of is iedereen het wel gewend dat George z'n stokpaardje even van stal haalt. Dit gaan neem ik aan over de Tamron George 17-50 f2.8?

Ach, er zijn op dit forum meer mensen met stokpaardjes

Klopt.Arend-ho schreef:niet meer gemaakt.?....cameraland zeker ??...stond er vandaag namelijk nog over te praten en kreeg ook dat verhaal te horen.
Wilde je hem vandaag terug kopen die 17-35?
Ik heb alle linkjes even gelezen en het belooft wat!
Fraaie testjes.
Ik hou jullie op de hoogte als ie er is.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
ik weet van nix
Patrick schreef:
Beste Patrick haal ik nu eens niet de T ...... aan en ga jij het weer doen
Zo kom ik nooit van mijn verslaving af
Maar wel een fijn ding die T ......
Groetjes George
Code: Selecteer alles
George Fennes schreef: ‹ Selecteer ›
Ook mede vanwege het feit dat er alternatieven op de markt zijn en misschien ook nog gaan komen die even goed zijn optisch en slechts 25-30% van de nieuwwaarde van de 17-55mm 2.8 kosten.

Zo kom ik nooit van mijn verslaving af

Maar wel een fijn ding die T ......

Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
Mike...was al weer even geleden hoor [ denk 3 maanden ] dus ga je gang....mikemix schreef:Klopt.Arend-ho schreef:niet meer gemaakt.?....cameraland zeker ??...stond er vandaag namelijk nog over te praten en kreeg ook dat verhaal te horen.
Wilde je hem vandaag terug kopen die 17-35?
Ik heb alle linkjes even gelezen en het belooft wat!
Fraaie testjes.
Ik hou jullie op de hoogte als ie er is.

- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
- Gino
- Forumlid
- Contacteer:
@Hans:Sorry dat ik het zeg hoor maar om de AF-S 17-55mm f2.8 nu een goedkoop DX lensje te noemen vind ik enigzins verwaand als ik het zeggen magHans Braakhuis schreef:Een goedkoop DX lensje ruilen tegen een duurder FX objectief, doen.
Kijk eens naar het verschil in vertekening.

@Mike: Alvast gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, ben benieuwd of je met de 17-35mm nu nog betere foto's kan maken

Mvg, Gino

Laatst gewijzigd door Gino op do dec 06 2007 8:41 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
http://www.flickr.com/photos/nikongino/