Mijn sociale vaardigheden zijn prima in orde, alleen krijg ik enorme jeuk van zulke stellige uitspraken die niet kloppen. Als dat nu de eerste keer is dat 't gebeurt, dan reageer ik er niet op, maar dit gebeurt wel vakerDannySan schreef:Kijk, en nú geef je tenminste een normale inhoudsvolle reactie; waarbij het jammer is dat je weer gaat lopen roepen dat het een onzinnige reactie is die nergens op slaat. Kennis heb je wellicht, sociale vaardigheden dan weer een stuk minder.rbfoto.nl schreef:Kennis en ervaring?
En dan durf je met droge ogen te beweren dat een opzetflitser maar een bereik heeft van 3,5 meter?
Ik vraag 't bewust omdat dit een compleet onzinnige reactie is die totaal nergens op slaat.
Stiekem hoopte ik dat je een foutje gemaakt had en jezelf zou corrigeren, maar als je zo stellig bent en je achter kennis en ervaring verschuilt en mij beticht van "dan maar een beetje gaan zitten toeteren", dan mag je met de billen bloot

Er klopt werkelijk niets van je verhaal. Iemand willen helpen is natuurlijk mooi, maar wellicht is het handig dat je eerst even iets uitzoekt voordat je probeert als eerste te reageren