Vraag is beantwoord! Z8, flitsen en lcd scherm/zoeker

Discussies over fotografie met het spiegelloze camerasysteem Z5, Z6(II), Z7(II),Z8 & Z9
Ronald53
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Vraag is beantwoord! Z8, flitsen en lcd scherm/zoeker

Bericht door Ronald53 » di nov 26 2024 10:03 am

karinbeijers schreef:tja... die had ik ook gevonden... hoe maak je je riem vast aan je camera en hoe bevestig je je lens en hoe moet de batterij erin.... daar heb je dus niets aan helaas. Ik hoopte op een handleiding waar gewoon per menu item uitgelegd wordt waar het voor dient en welke keuzes je kunt maken...... Maar even zo goed bedankt voor de moeite, dat waardeer ik enorm
976 pagina's over hoe je je riem vast moet maken? Nee toch?? Download
Ik fotografeer, dus ik ben.

dholf
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door dholf » zo dec 22 2024 11:26 am

Wat betreft die vertaling van de handleiding naar het Nederlands: Nikon moest beschaamd zijn dat ze dat aan een vertaalcomputer overlaten, die geen benul heeft van het échte Nederlands, en bv. spreekt over "blootstelling" i.p.v. belichting. Men doet niet eens de moeite om het te laten nalezen door iemand die de taal wél machtig is....Verder ben ik ook iemand die (ouderwets, ik weet het) gemakkelijker grijpt naar een handleiding op papier, maar ook dat noemen ze de 'moderne tijd' zeker. En zelf uitprinten....meer dan 900 pagina's....waar is de klantvriendelijkheid gebleven ?

pallieter
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door pallieter » di dec 24 2024 4:20 pm

You can't start a fire without a spark

Plaats reactie

Terug naar “Z5, Z6(II), Z7(II),Z8 & Z9”