Dus stel ik ga naar de holwerder pier om foto's te maken. Dan kan zo'n ding de coordinaten opslaan waar ik de foto's heb gemaakt.
Maar wat heb ik daaraan

Of zie ik het te simpel?
Komop een beetje fantasie! Lijkt me voor de hobbyist heel leuk en nuttig. Vooral op reis, kun je achteraf m.b.v. je gps-data in Google Maps je route traceren.Pruimpit schreef:Heu zie het nut er nog steeds niet echt van in.
Dus stel ik ga naar de holwerder pier om foto's te maken. Dan kan zo'n ding de coordinaten opslaan waar ik de foto's heb gemaakt.
Had het niet beter kunnen formuleren ..... inderdaad ga ik dit gebruiken in combinatie met Google Maps en mijn eigen site om het thuisfront real time reisinformatie te verstrekken (via RSS feeds).Skippy schreef:Komop een beetje fantasie! Lijkt me voor de hobbyist heel leuk en nuttig. Vooral op reis, kun je achteraf m.b.v. je gps-data in Google Maps je route traceren.Pruimpit schreef:Heu zie het nut er nog steeds niet echt van in.
Hallo Michael, ik heb er nog niet veel mee gefotografeerd - circa 200 foto's (druk met m'n werk) maar de eerste indrukken qua stroomverbruik zijn goed.a90 schreef:Harrie, Heb je inmiddels al wat ervaring op kunnen doen met de GPS module ? Ik ben met name benieuwd hoe de stroomvoorziening geregeld is.
Ze schrijven op de website dat ze een heel laag verbruik kunnen garanderen in combinatie met de nieuwe GPS instellingen in de D3. Ik was even benieuwd naar je bevindingen.
En bovendien, ik moet nog een vaderdagcadeautje uitzoeken
Meer dan dat. Voor de landschapsfotograaf is het ideaal.Lijkt me voor de hobbyist heel leuk en nuttig.