Wederom heel mooi Ronald,
1 Sfeervol, 2+3 mooi die aktie gepakt en "los" van achtergrond.
Je gaat steeds hoger op de ladder met de wedstrijden (zei ik lichtelijk jaloers )
Pieter
Wat een aparte omstandigheden. Waren de doelen nog wel zichtbaar? Bij #1 is de actie goed, maar de kleur is er wel uit. Ondanks de mist toch nog redelijke waarden!
#2 vind ik een mooi plaatje. Ik hou wel van dat synchroon voetbal.
Mooi Ronald, wederom weer professionele prenten! #2 vind ik de meest mooie, cleane plaat. Bij #3 heb je pech met de achtergrond. En bij #1 zit de zittende speler wat in de weg, maar niet storend. De actie is prima.
Van het weekend hadden we van de club het traditionele Snerttoernooi. Een halfveld toernooi waarbij alle heren en damesteams en de A/B jeugd worden gemixt. Redelijk mooi weer, geen heilig vuur in de acties, maar wel heel veel plezier.
Ja Pieter, we zijn weer begonnen tussen de buien en de sneeuw door. Ben jij al op pad geweest? Afgelopen weekend tussen die buien door een halve oefenpartij geschoten van het eerste elftal. Ik was er zelf niet super tevreden over maar de lokale pers (oplage meer dan 35.000) vond een plaatje goed genoeg voor de voorpagina.
Ik zou om half 1 nog het wedstrijdje fotograferen van de E6 waar m'n zoontje in voetbalt( uit tegen Quick Boy's) maar ik denk dat het weer voor mij te slecht is
Een foto geplaatst in de krant..... ik droom nog ff verder
Ze hebben de foto wel mooi geplaatst, zo met een bal de foto uit.
Pieter
Wat een mooie scherpte/onscherpte weer
Als aktie is voor mij de 3e erg goed, zoals de tegenstander de schouder vasthoudt, arm in de nek en de ander belet op te springen.
Koppie schuin en bal wegknikken.
Zelf geen foto's gemaakt, maar wel een spannend potje voetbal gezien
Pieter.
Inderdaad Ronald, het was weer even lekker om bezig te zijn. Mooie platen heb je weer met een heerlijk DOF. Aan de exif te zien was bij jou ook een zonnetje welkom geweest.
Hier wat platen van de stofzuiger van SVBabberich Abulai (Appie) Rogers in een oefenwedstrijd tegen DVV (oranje tenues)
@Wilci, die 1e, wat een gespierde benen heeft "Appie"
Misschien is de foto net ff teveel verscherpt (vooral als ik kijk naast het hoofd van de tegenstander)
Zelf zie ik het bij mijn foto's ook vaak (te laat )
Maar wel wat Ronald al zei, mooie foto's!
@ MarileenK, ik wacht ze in spanning af