Finalewedstrijd, uitslag 5-2

1

2

3
Ik vind als je te veel wegsnijd de omgeving(toeschouwers) gaat missen en dat is mij inziens niet de bedoeling deze platen geven de sfeer goed weer,mijn complimenten Ronald super scherpe platen die loskomen van de achtergrond.Ik kijk hier met genoegen naar.Yizu schreef:Mooie foto's Ronald.
Iets krapper croppen zou de actie meer ten goede komen naar mijn mening.
Bij veel wel jammer genoeg ik zat 2 keer aan de verkeerde kant. 1e helft zaten ze vaak aan de overkant toen blijven hangen aan de zelfde kant na de pauze en toen zaten ze weer vaak aan de andere kant dus ook nog weer naar de andere kant gelopen en toen zaten ze natuurlijk weer vaak aan de overkantrbfoto.nl schreef:Niet heel verkeerd hoor
Alleen snap ik niet hoe het kan dat je bij F/4 nog zoveel scherptediepte hebt. Zijn dit al hele forse uitsneden toevallig van acties die eigenlijk te ver weg waren?
theshadow schreef:Bij veel wel jammer genoeg ik zat 2 keer aan de verkeerde kant. 1e helft zaten ze vaak aan de overkant toen blijven hangen aan de zelfde kant na de pauze en toen zaten ze weer vaak aan de andere kant dus ook nog weer naar de andere kant gelopen en toen zaten ze natuurlijk weer vaak aan de overkantrbfoto.nl schreef:Niet heel verkeerd hoor
Alleen snap ik niet hoe het kan dat je bij F/4 nog zoveel scherptediepte hebt. Zijn dit al hele forse uitsneden toevallig van acties die eigenlijk te ver weg waren?
gebruik jij 51punten 3d-Tracking? zo ja hoe zit dat met focus-tracking met lock-on?