----

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Gino
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: Haven van Antwerpen, dinsdag 24 maart

Bericht door Gino » wo mar 25 2009 3:10 pm

Ok, dat is niet in Stabroek.
Bedankt voor de link.
Is overigens midden in het gebied waar wij ook wel eens ronddwalen.
Maar dat is inderdaad een afgesloten terrein waar je niet op geraakt zonder toestemming.

Groeten, Gino :D
"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace

http://www.flickr.com/photos/nikongino/

mikemix

Bericht door mikemix » wo mar 25 2009 4:01 pm

Klopt, maar ik heb sinds gisteren een "sleutel".

Jolanda
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Jolanda » wo mar 25 2009 4:19 pm

Bedankt voor de google-map Mike.

Even ingeladen in Flickr en rondom naar foto's laten zoeken. Lachen want er kwamen ongeveer 10 foto's uit........ waarvan 9 van mezelf!
Wij fladderen precies om dit terrein heen en inderdaad kan je van daaruit Doel mooi zien liggen.

Als je deze kant op komt, even een belletje geven. Ik ga in ieder geval graag mee.

Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.

mikemix

Bericht door mikemix » wo mar 25 2009 5:11 pm

Jolanda schreef:Bedankt voor de google-map Mike.

Even ingeladen in Flickr en rondom naar foto's laten zoeken. Lachen want er kwamen ongeveer 10 foto's uit........ waarvan 9 van mezelf!
Wij fladderen precies om dit terrein heen en inderdaad kan je van daaruit Doel mooi zien liggen.

Als je deze kant op komt, even een belletje geven. Ik ga in ieder geval graag mee.

Jolanda
Zal je goed staan, zo'n gele Calimero :)

hvds
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door hvds » wo mar 25 2009 8:19 pm

Nikon Gino schreef:Had al begrepen dat het daar kaai 242 heet van Henri (hvds) maar weet niet waar kaai 242 is.
Weet wel dat er bij Stabroek ook een container terminal is en vraag me af of dat dan dezelfde is als kaai 242, snap je.
Hoor het graag.

Groeten, Gino :D
Gino

De terminal bij Stabroek is PSA / HNN kaai 1742 terminal

IMT kaai 242 is meer richting Antwerpen stad.

een eenvoudige manier omin de have je weg te vinden (hebben de nederlanders van de belgen gepikt)

kaai ni 1 is in het centrum hoe hoger het nummer des te verder weg van antwerpen.

Henri
Nikon & Canon camera’s met glaswerkjes waar altijd wel wat beters voor te vinden zal zijn, maar waar ik best tevreden mee ben.

in the race for quality there is no finish line!

Knors

Bericht door Knors » wo mar 25 2009 8:27 pm

Mooie serie Michael,
Kom voor mijn werk zelf dagelijks wel in een of andere haven maar jij laat me steeds weer meer dingen zien.
Ik denk dan weleens verr.. waarom heb ik dat nu niet gezien :cry: . Vermoedelijk om dat jouw werk fotografie is en dat van mij de scheepvaart.

mikemix

Bericht door mikemix » wo mar 25 2009 9:24 pm

Knors schreef:Mooie serie Michael,
Kom voor mijn werk zelf dagelijks wel in een of andere haven maar jij laat me steeds weer meer dingen zien.
Ik denk dan weleens verr.. waarom heb ik dat nu niet gezien :cry: . Vermoedelijk om dat jouw werk fotografie is en dat van mij de scheepvaart.

Dank, Cor.
Jij vaart beroepsmatig?

J.Hoes
Forumlid
Forumlid

Bericht door J.Hoes » do mar 26 2009 12:06 am

Gave serie. Foto 2 en de zwart/witten: top.

Groet Hans

Knors

Bericht door Knors » do mar 26 2009 5:05 pm

mikemix schreef:Jij vaart beroepsmatig?
Nee, ooit wel bij de Kon. Marine als dienstplichtige, maar ik kom nu als schade-expert (scheeps verzekeringen) vaak aan boord van binnenvaart- en zeeschepen. Al jouw foto's zijn beelden waar ik dus bijna dagelijks aan voorbij loop zonder dat ik ze zelf op de plaat vast leg.
In theorie zou dat kunnen omdat ik altijd een compact camera bij me draag. Daarbij mis ik vaak een stukje groothoek; vandaar ook mijn grote belangstelling voor jouw lumix lx3 draadje.

mikemix

Bericht door mikemix » do mar 26 2009 6:11 pm

Knors schreef:[quote="mikemixJij vaart beroepsmatig?
Knors schreef: Nee, ooit wel bij de Kon. Marine als dienstplichtige, maar ik kom nu als schade-expert (scheeps verzekeringen) vaak aan boord van binnenvaart- en zeeschepen. Al jouw foto's zijn beelden waar ik dus bijna dagelijks aan voorbij loop zonder dat ik ze zelf op de plaat vast leg.
In theorie zou dat kunnen omdat ik altijd een compact camera bij me draag. Daarbij mis ik vaak een stukje groothoek; vandaar ook mijn grote belangstelling voor jouw lumix lx3 draadje.
Leuk te lezen dat het LX3 draad inspirerend werkt.
Ik denk, gezien jouw beroep, dit een perfecte camera is voor jouw toepassing.
Dank voor je reactie.

mikemix

Bericht door mikemix » vr mar 27 2009 8:17 pm

---

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”