Twijfel

Discussies over fotografie met de D40, D40x, D50, D60, D3x00 serie en D5x00 serie
ferarossi

Re: Twijfel

Bericht door ferarossi » wo mei 20 2009 1:39 am

Ha ok,

Bedankt voor je tip :wink:

Germay
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Germay » wo mei 20 2009 4:06 pm

Ziet er niet verkeerd uit de foto's goed gedaan, 8) mag ik je een tip geven?Het is voor de eerste keer niet gemakkelijk je moet veel oefenen,maar probeer eens te pannen (meetrekken met je camera t.g.o. de motor) dan krijg je snelheid in je foto.Nu lijkt het of ze stilstaan.Veel suc6 verder met je combinatie. :mryellow:
Wat ik eerst NIKON probeer ik nu te verbeteren.
Met een vriendelijke groet,
Gert.
Camera D7000,en tig lichtsterk glaswerk hangend aan de Black-Rapid.

ferarossi

Bericht door ferarossi » wo mei 20 2009 9:26 pm

Germay schreef:Ziet er niet verkeerd uit de foto's goed gedaan, 8) mag ik je een tip geven?Het is voor de eerste keer niet gemakkelijk je moet veel oefenen,maar probeer eens te pannen (meetrekken met je camera t.g.o. de motor) dan krijg je snelheid in je foto.Nu lijkt het of ze stilstaan.Veel suc6 verder met je combinatie. :mryellow:
Hoe bedoel je Germay met "pannen"

De foto's zijn getrokken op de volgende manier: -Ik hou me klaar met de autofocus ready en eens de piloot er is volg ik hem 10 meter en dan click

Is dat de juiste manier want op circuit doen de fotografen het op die manier maar wat bedoel je met pannen :( In de keuken heeft mijn vrouw er genoeg :lol:

Nee grapje....ik apprecier je tips :wink:

Plaats reactie

Terug naar “D40(x), D50, D60, D3x00, D5x00”