Vuurwerk
heehallo!
das wel heel erg balen als je op zo een moment supreme wat een kwartier per jaar duurt je batterijen leeg hebt!! AAAARRRGGHHH!!!
maar die van jou zijn niet slecht, veel kleur en niet uitgelbleekt. focus is misschien niet helemaal ok (valt amper op), maar dat is ook meteen het moeilijkste vind ik aan dit soort fotos. eindresultaat mag er zeker zijn!!
volgens jaar weer?? haha!
das wel heel erg balen als je op zo een moment supreme wat een kwartier per jaar duurt je batterijen leeg hebt!! AAAARRRGGHHH!!!
maar die van jou zijn niet slecht, veel kleur en niet uitgelbleekt. focus is misschien niet helemaal ok (valt amper op), maar dat is ook meteen het moeilijkste vind ik aan dit soort fotos. eindresultaat mag er zeker zijn!!
Ha Fred Flintstone.

Ben je alweer aan het werk ?
Als je van Koningsbosch naar Echt rijdt en vergeet om ( direct na de pepijnklinieken) 50 km aan te houden wordt er een leuke foto van je gemaakt.
Normaal is Met Echter Kermis ook vuurwerk. Dat is dan ongeveer de eerste week van oktoberMadMike schreef:heehallo!

Ben je alweer aan het werk ?
Als je van Koningsbosch naar Echt rijdt en vergeet om ( direct na de pepijnklinieken) 50 km aan te houden wordt er een leuke foto van je gemaakt.

grrrrrr....
ben nog niet aan het werk, maar dat fotoapparaat langs de weg heeft me al eens geschoten ja. jammer dat je die fotos nooit te zien krijgt in tegenstelling tot duitsland. was geflitst maar heb geen bon gekregen, reed met 52-53 km/h! en een stuk terug in koningsbosch zelf staat er ook nog een. (even off-topic he!)
van de echter kermis heb ik idd vaak gehoord. en dat is ook een show, dus redelijk voorspelbaar wanneer en waar de explosies zijn. voor ons fotografen een droom ja.
dit jaar oktober dus vrijhouden dan!!!
ben nog niet aan het werk, maar dat fotoapparaat langs de weg heeft me al eens geschoten ja. jammer dat je die fotos nooit te zien krijgt in tegenstelling tot duitsland. was geflitst maar heb geen bon gekregen, reed met 52-53 km/h! en een stuk terug in koningsbosch zelf staat er ook nog een. (even off-topic he!)
van de echter kermis heb ik idd vaak gehoord. en dat is ook een show, dus redelijk voorspelbaar wanneer en waar de explosies zijn. voor ons fotografen een droom ja.
dit jaar oktober dus vrijhouden dan!!!
- roel
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Het lijkt er meer op dat de camera dan niet geheel stil heeft gestaan. De vuurwerklijnen zijn strakker te fotograferen.Smilda.NET schreef:dankje, maar dan kreeg je een beetje teveel van dit effect:
Laatst gewijzigd door roel op zo jan 14 2007 3:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb gewoon deels uit de hand en deels met statief gemaakt. Met statief ging wat lastig vanwege het krappe balkon op 10 hoog(+/-) waar ik stond.MadMike schreef:haha,
of je stootte gewoon ertegen he!
volgend jaar dus met statief??
gegarandeerd worden dat betere fotos!
groetjes!!
Ik denk volgende keer maar gewoon op het dak gaan staan EN alleen maar een statief
- Scorpio_King
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:

Ergens bij een wijnfeest in Duitsland vanaf een brug genomen met mijn monopod, gewoon heel veel foto's nemen en ik moet zeggen dat ongeveer 40% gelukt is tegen de verwachting in, zit ook veel tussen dat je net een lichtflits hebt en je wilt je foto eigenlijk net daarna nemen
// een hoop gouden dozen