d50 of d80?

Discussies over fotografie met de D40, D40x, D50, D60, D3x00 serie en D5x00 serie
differhans

Bericht door differhans » ma feb 12 2007 9:38 pm

Ik verheug mij erop eenieder te ontmoeten.

Ik moet er toch zijn. Ik er heb om twee uur een afspraak in het programma, tussen kunst en kitsch, die daar ook aanwezig zijn, om eens te kijken wat zo`n achterhaalde d70s waard is :twisted:

Vr Gr Hans5

differhans

Bericht door differhans » ma feb 12 2007 9:44 pm

Oei, sorry.
Ik was off topic, ging over d50 en d80 :oops: :oops:

SPIKE

Bericht door SPIKE » di feb 13 2007 12:21 am

We zien niets meer van Kubus, die is zich helemaal de T…G geschrokken, bij het lezen van dit topic, en zit nu met een Canon te spelen.
Maar ik heb op mijn D70 (ja zelfs geen “S”) een X achter deD70 geschreven, dus ik ben weer helemaal up to date
:)

Kubus

Bericht door Kubus » di feb 13 2007 1:11 am

SPIKE schreef:We zien niets meer van Kubus, die is zich helemaal de T…G geschrokken, bij het lezen van dit topic, en zit nu met een Canon te spelen.
Heb net een Canon 400d besteld.....
Als ik zie hoe gek je kan worden van Nikon dan neem ik liever een echt merk....
Zal me hier dan ook niet meer vertonen..
Groeten!!

Geintje, ben nog steeds aan het twijfelen :lol:

George Fennes
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

Ik ben al hartpatiënt

Bericht door George Fennes » di feb 13 2007 7:16 am

Kubus,

Je heb me wel laten schrikken hoor!

Niet meer doen, slecht voor m'n hart!

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken

GdP

Bericht door GdP » di feb 13 2007 8:41 am

Kubus schreef:
SPIKE schreef:We zien niets meer van Kubus, die is zich helemaal de T…G geschrokken, bij het lezen van dit topic, en zit nu met een Canon te spelen.
Heb net een Canon 400d besteld.....
Als ik zie hoe gek je kan worden van Nikon dan neem ik liever een echt merk....
Zal me hier dan ook niet meer vertonen..
Groeten!!
Geintje, ben nog steeds aan het twijfelen :lol:
Geen gevoel voor humor. :(
Ja dan kan je beter een Canon kopen. :oops:
Ik schrok al. :o

tintin

Bericht door tintin » di feb 13 2007 9:06 am

Veel succes met je nieuwe Canon camera.

Cameramerken en types maken geen fotos wel de persoon erachter, daarom ben ik wel benieuwd naar je resultaten.

Vind het wel jammer als je door het commentaar op deze site naar een ander merk bent overgestapt. Maar informatie over cameramerken en types zijn genoeg te vinden op diverse internetsites en vragen als kan ik beter dat merkt of dat type nemen zijn altijd afhankelijk van smaak en budget.

George Fennes
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

Grapje

Bericht door George Fennes » di feb 13 2007 9:44 am

Tintin,

Je moet wel alles lezen hoor!

Onderaan stond met kleine letters:

Code: Selecteer alles

Geintje, ben nog steeds aan het twijfelen  
Dus Kubus is nog steeds te redden hoor, maar dat twijfelen heeft betrekking op welk model NIKON hij gaat nemen.

Maar als hij eenmaal een Nikon vast heeft gehad, is hij niet meer te houden, zeker weten.

Maar Kubus, stel voor jezelf een lijstje op met prioriteiten, waar de camera van jouw keuze minimaal aan moet voldoen en ga dan gewoon eens naar een echte goede fotoboer die alle modellen en merken verkoopt waar jij belangstelling voor heb en vraag of je die toestellen eens vast mag houden en kijk dan welke het prettigst in de hand ligt.

Wat ook nog mogelijk is om naar Houten te komen a.s. Zondag op een bepaalde tijd af te spreken bij de stand van NCN en daar van de medeforumleden, hun camera's eens vast te houden en hun verhaal te laten doen waarom zij voor dat model gekozen hebben.

Dan wordt het wat meer realiteit.

Als je wil kan ik er 's-middags zijn vanaf 13:30 uur met mijn D70s.

Succes ermee

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken

gabsor

Bericht door gabsor » wo feb 14 2007 12:38 am

Chromatische aberratie krijg ik ervan...........

Bestuurslid heer Braakhuis u verwijst in elk topic naar uw website en uw prachtige Nikon foldertjes. Vandaar dat ik, na het veelvuldig lezen van diverse topics en dus ook uw reacties, opmaak dat u een beetje de Ken Rockwell van dit forum bent.....

Ik zet er volledigheidshalve maar even bij dat dat wat mij betreft geen compliment is ;)

Plaats reactie

Terug naar “D40(x), D50, D60, D3x00, D5x00”