Raad gevraagd: beste instellingen voor portret met flits>

Discussies over fotografie met de D40, D40x, D50, D60, D3x00 serie en D5x00 serie
M.Oorthuis
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door M.Oorthuis » di mar 27 2007 7:29 pm

olle_griese schreef:
Opgezetfan schreef:Punt en dit is de laatste zin die ik verspil aan jou.
Nu pas? :lol: dat had ik me een kleine week terug al voorgenomen op de kritiek op mij door de reaktie dat er slecht is geshopt
:lol: 8)
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Rogier

Bericht door Rogier » wo mar 28 2007 9:30 am

Alfredo, steek de hand eens in eigen boezem. Leer om kritiek op te vatten als iets waarmee je je kunt verbeteren in plaats van meteen op te kast te gaan zitten. Uiteraard is niet alle kritiek die je zult krijgen opbouwend, maar leg hetgeen waar je niets mee kan naast je neer en gebruik de dingen waar je wel wat mee kan.

Als je denkt dat je die waarschuwing te danken hebt aan anderen, dan zou ik nog maar eens heel goed nadenken wat je ook al weer voor rare dingen geroepen hebt hier op het forum. De dingen die je gezegd hebt kunnen wat mij betreft echt niet, ik vind de waarschuwing dan ook terecht.

alfredo
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Bericht door alfredo » wo mar 28 2007 1:20 pm

wat jij wil, jongen..het zijn altijd de mensen die reageren, die de waarschuwing krijgen...de veroorzakers duiken in de bosjes en verstoppen zich... zo gaat dat in de wereld...
D4, D2h,,AFS 70-200vr 2.8 80-200 ED f2.8, Nikkor 300mm F4 ED, ,sigma 24-70 2.8, nikon 50mm 1.8, Kenko TC Teleplus MC7 2X DG,, polarisatiefilter 77mm een tas en een manfrotto eenbeenstatief..

marcb_1977
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Contacteer:

Bericht door marcb_1977 » do mar 29 2007 11:09 am

Het belangrijkste is dat je elkaar behandeld met respect. Doe je dat niet dan mag je best hiervoor een standje krijgen.

Ik heb de hele discussie vanaf de zijlijn gevolgd en ik zie geen respectloze opmerkingen van OpgezetFan. Zoals zoveel mensen al hebben gezegd, wees concreet met je vragen en vraag niet iemand alles voor te kauwen. Hier heb je zelf niets aan.
Fotograferen met een DSLR betekent veel oefenen, de techniek begrijpen en gigantisch op je gezicht gaan. Kortom veel leren van je fouten en erg balen bij het verprutsen van fotomomenten. Op het moment dat je iets verprutst hebt, heb je materiaal om te laten beoordelen en heb je instellingen van de camera. Vervolgens kun je hiermee weer aan de slag om de foto in het vervolg wel goed te maken.

Tot slot is ren opdracht aannemen en vervolgens geen tijd besteden aan de voorbereiding geen goede instelling. Wat is het gezegde ook alweer "een goede voorbereiding is..... het halve werk"

Alfredo, trek uit de reacties je conclusie. Wees concreter bij het stellen van vragen, dan voorkom je dat het gevoel krijgt een respectloos antwoord te krijgen. Fotograferen is niet kopiëren :wink:
Mijn onderschrift is toch niet zo belangrijk. Het gaat er om wat er in het bovenschrift staat

George Fennes
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

niet praten maar breien

Bericht door George Fennes » do mar 29 2007 1:13 pm

Beste mensen, zou het verstandig kunnen zijn om deze discussie te staken.
Nu is iedereen bezig om dingen aan te tonen die de andere partij niet zo ervaart of niet zo ziet.
We hebben kennis genomen van ieders standpunt en laten we het daarbij laten, deze discussie dient nu geen enkel doel meer.
Het geeft juist blijk van respect als we de hele zaak laten rusten en iedereen in zijn eigen waarde laten.
Iedereen heeft hier van geleerd, we weten nu dat als we ons niet netjes gedragen er een gele kaart uitgedeeld kan worden, maar ook een rode kaart.
Laten we het niet meer zo ver laten komen en ons met datgene bezig houden waar dit forum voor opgericht is: FOTOGRAFIE

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken

M.Oorthuis
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door M.Oorthuis » do mar 29 2007 2:02 pm

De mods hadden dit topic imo allang moeten sluiten.

George Fennes
Clublid
Clublid

Bericht door George Fennes » do mar 29 2007 2:29 pm

Opgezetfan schreef:

Code: Selecteer alles

Ik denk dat het niet altijd zo sympathiek overkomt als de mods elke keer keihard moeten ingrijpen om ergens een slot op te gooien.
We kunnen zelf ook proberen om zoveel discipline aan de dag te leggen dat ingrijpen van de mods niet nodig is.

Maar als iedereen het goed vindt sluiten we bij deze de discussie zonder dat de mods hoeven in te grijpen, oké?

Blijf het objectief bekijken

M.Oorthuis
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door M.Oorthuis » do mar 29 2007 3:05 pm

George Fennes schreef:Opgezetfan schreef:

Code: Selecteer alles

Ik denk dat het niet altijd zo sympathiek overkomt als de mods elke keer keihard moeten ingrijpen om ergens een slot op te gooien.
We kunnen zelf ook proberen om zoveel discipline aan de dag te leggen dat ingrijpen van de mods niet nodig is.

Maar als iedereen het goed vindt sluiten we bij deze de discussie zonder dat de mods hoeven in te grijpen, oké?

George,

Het is allang duidelijk dat wij anders denken over regels e.d., maar ik vind dat de mods hier is te soft zijn, en bij de scheldpartij dit topic allang op slot hadden moeten gooien, daar ligt niemand wakker van.

roel
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door roel » do mar 29 2007 6:33 pm

:!: Moderatortaal
De één vindt ons te soft, de ander vindt dat we te snel ingrijpen.
Hierbij blijkt het toch nodig dit topic te sluiten. Wanneer je wilt dat een topic niet meer onder de aandacht komt, kun je het beste er niks meer in plaatsen. Dan staat het namelijk direct weer bovenaan de lijst.

Gesloten

Terug naar “D40(x), D50, D60, D3x00, D5x00”