Bulb fotografie

Discussies over fotografie met de D70, D70s, D80, D90, en D7x00 serie. Nikon's semi-pro lijn met een DX-formaat sensor.
vrije064
Forumlid
Forumlid

Re: Bulb fotografie

Bericht door vrije064 » ma nov 22 2010 4:39 pm

Met een analoge, geheel mechanische camera heb je dat probleem helemaal niet. Sluiter met een draadontspanner openen, vastzetten en na 3 maanden weer sluiten is dan geen enkel probleem. Niks accu leeg, gewoon 3 maanden probleemloos belichten. Waarom je dat zou doen is weer een ander verhaal (ik zou het eerlijk gezegd niet weten), maar daar gaat het nu even niet om.

Ach, Frederix, ik maakte maar een grapje maar dat schijnt niet bij iedereen als zodanig te zijn aangekomen.
Veel goedkope zooi, weinig bla bla, soms aardige foto's.

Léon Obers
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****

Bericht door Léon Obers » ma nov 22 2010 4:53 pm

vrije064 schreef:.......en inderdaad, ik heb in deze mij niet zo goed uitgedrukt.
.......Maar, begrijpend lezen is ook niet voor iedereen weggelegd. :lol:
Ja ja, da's handig daar in Rotterdam om hun onhandige schrijfniveau af te schuiven alsof het een leesgebrek van een ander zou zijn.
Reageren jullie ook zo als Feyenoord zo slecht speelt als ze laatst hebben laten zien? Dat het dan ligt aan de scheidsrechter, het gladde veld, tegenwind, de zon die verkeerd staat, inplaats van gewoon het spelniveau van de spelers zelf (en dan met name de keeper)? :lol: :lol: :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=IcinM0gfrkc" onclick="window.open(this.href);return false; :lol: :lol: :lol:
Sorry voor het ophalen van dit leed(vermaak) :lol: :lol: :lol:
Ja, dit is ook maar een grapje hoor. 8)
Vriendelijke groet, Léon Obers

Léon Obers
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****

Bericht door Léon Obers » ma nov 22 2010 5:01 pm

Brava schreef: Volgens mij heeft Marijke de Ts het hier toch over de interval functie en onbedoeld over de bulb functie?
Dat verschil heb ik in de 3e reactie al aangehaald.: http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 83#p396783" onclick="window.open(this.href);return false;
Vriendelijke groet, Léon Obers

vrije064
Forumlid
Forumlid

Bericht door vrije064 » ma nov 22 2010 6:46 pm

Léon Obers schreef:
vrije064 schreef:.......en inderdaad, ik heb in deze mij niet zo goed uitgedrukt.
.......Maar, begrijpend lezen is ook niet voor iedereen weggelegd. :lol:
Ja ja, da's handig daar in Rotterdam om hun onhandige schrijfniveau af te schuiven alsof het een leesgebrek van een ander zou zijn.
Reageren jullie ook zo als Feyenoord zo slecht speelt als ze laatst hebben laten zien? Dat het dan ligt aan de scheidsrechter, het gladde veld, tegenwind, de zon die verkeerd staat, inplaats van gewoon het spelniveau van de spelers zelf (en dan met name de keeper)? :lol: :lol: :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=IcinM0gfrkc" onclick="window.open(this.href);return false; :lol: :lol: :lol:
Sorry voor het ophalen van dit leed(vermaak) :lol: :lol: :lol:
Ja, dit is ook maar een grapje hoor.

Helaas, dit heeft op mij geen enkel effect want als ik ergens een pleurishekel aan heb dan is het voetbal.
Ik vind dat iets voor de domme massa. Herkent u het? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Veel goedkope zooi, weinig bla bla, soms aardige foto's.

george013

Bericht door george013 » ma nov 22 2010 9:01 pm

Cor Gortzak schreef:Ik heb een "Twin1 ISR" afstandsbediening. Deze kun je als een gewone afstandbediening gebruiken waarbij je direct een foto maakt als je er op drukt. Tevens kan je instellen om de hoeveel tijd en hoeveel foto's genomen moeten worden.

Ik weet niet meer waar ik hem heb gekocht maar het merk is Seculine. (http://www.secu-line.com" onclick="window.open(this.href);return false;) Waarschijnlijk goed te vinden op Internet.

Succes Cor G
Ik probeer de specificaties te achterhalen, maar op de door jou gegeven website kom ik niet verder. En in IE moet ik Koreaans installeren.
Ben benieuwd naar de repeterende mogelijkheden: hoeveel foto's en welke tijdsmogelijheden. Weet niet of je nog steeds een D80 hebt, maar bij mij gaat het daar om.
George

Plaats reactie

Terug naar “D70(s), D80, D90, D7x00”