Nikon D90 met analoog Tokina 60-300

Discussies over fotografie met de D70, D70s, D80, D90, en D7x00 serie. Nikon's semi-pro lijn met een DX-formaat sensor.
JanR
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Nikon D90 met analoog Tokina 60-300

Bericht door JanR » ma jun 06 2011 11:41 am

En ik maar denken dat alle reparaties naar Beverwijk gaan.

Lodewijk68

Re: Nikon D90 met analoog Tokina 60-300

Bericht door Lodewijk68 » di jun 07 2011 12:56 pm

Vanochtend naar de fotozaak terug geweest.
De body en alle objectieven zijn terug.

De body en het Tokina tele objectief uitvoerig getest bij Nikon zelf, niet in het reperatie afdeling, maar door een trouble-man.
Deze doet alleen bijzondere klachten cq problemen oplossen.

Hij is tot het volgende oordeel gekomen, heel veel verschillende body's gebruikt en ja in het begin probleemloos . Maar na langer gebruik begon het toch weer het zelfde probleem te ontstaan.
Dit probleem heeft hij verder doorgespeelt, maar dit is wel een zeer bijzonder euvel die Nikon nog nooit heeft mee gemaakt.
Een kant en klare oplossing is er niet.
Dus heeft mijn eigen fotozaak een leuke oplossing voor mij, en gratis ontvangen ter compensatie aan alle ellende en langdurig gemis.
Ik heb nu een Tamron AF55-200 F/4-5.6 LD Macro cadeau gekregen.

Als tegen prestatie heb ik enkele heerlijke Tompoezen gekocht voor de fotozaak, hebben ze van mij een "warme douche" ontvangen om de woorden van TROS radar te gebruiken.

Mijn Nikon F50 met alle toebehoren inclusief de Tokina tele objectief inclusief Vangaurd cameratas gaan in de verkoop. Eens kijken of het mij lukt om hier in het verkoop topic een plaatsing te kunnen zetten.

Verder wil ik iedereen bedanken voor het goede meedenken :wink2:
Dus hier op dit topic mag een slotje geplaatst worden :!:
Eens kijken of het mij lukt om hier

Plaats reactie

Terug naar “D70(s), D80, D90, D7x00”