Je ziet zelf toch ook wel dat die foto's écht niet scherp zijn he?Goodje schreef:Zonder die voorzet lensjes kan je dit echt niet maken, deze zijn gemaakt met de 18-55 en drie voorzet ringen er op.Kika schreef:Zulke foto's kan ik wel met de kitlens maken![]()
Maar goed, ik ben een verwend nesten wil gewoon beterrrr :mrgreen:
Maar als je genoeg geld heb zou ik ook liever een dikke macro lens kopen, maar om het macro fotografie te proberen vind ik het een goed alternatief
Tussenringen voor de 35mm 1.8
Re: Tussenringen voor de 35mm 1.8
Tom schreef:Je ziet zelf toch ook wel dat die foto's écht niet scherp zijn he?Goodje schreef:Zonder die voorzet lensjes kan je dit echt niet maken, deze zijn gemaakt met de 18-55 en drie voorzet ringen er op.Kika schreef:Zulke foto's kan ik wel met de kitlens maken![]()
Maar goed, ik ben een verwend nesten wil gewoon beterrrr :mrgreen:
Maar als je genoeg geld heb zou ik ook liever een dikke macro lens kopen, maar om het macro fotografie te proberen vind ik het een goed alternatief
Ik vind de foto's ook niet super voor macro

En te weinig verschil met mijn kitlens, dus dat vind ik juist zonde van het geld.
Lees maar eens op dit forum het verhaal over Zipper http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 34&t=32262" onclick="window.open(this.href);return false; en dan zal je zien dat de scherpte ook met een macro foto ook maar op één lijn zit en wil je over de gehele foto scherpte hebben moet dat dan toch met sorfware fotostacking werken. Maar ik dacht alleen voor dat je een 800 euro uitgeeft voor een lens is dit een leuk probeersel en leer je gelijk "IS HET WEL WAT VOOR MIJ" op een goedkope mannier. en foto rode bloem vind ik wel scherp en op alle drie de platen zit wel scherpte maar zoals ik al eerder aangaf kan dat zonder software nooit over de gehele plaat, of het moet een plaat zijn zonder diepte verschil 

Ja
Ik weet 1000% zeker dat macro wat voor me is, ik fotografeer al zolang en doe niks anders dan de hele dag macro foto's maken :mrgreen:

Ik weet 1000% zeker dat macro wat voor me is, ik fotografeer al zolang en doe niks anders dan de hele dag macro foto's maken :mrgreen: