Gebruikerservaringen met de MB D200 handgreep
@yoyo,
Zeker geef ik je gelijk, maar bij het voorbeeld werd een strip plastic met gewone plakband bevestigd. Ook hierbij zal dus de lijm door warmte een kans hebben om zijn niet-gewenste werking te hebben.
En ik zal het zeker verbeteren door de tape te knippen ipv te scheuren...
Maar het is ook wel prettig om je kiekjesmaker de D200 weer aan je oog te kunnen zetten met zeker 1 volle accu in je grip, en een foto te kunnen maken. Op Koninginnedag heb ik zeker twintig keer zitten worstelen, omdat ik niet kon schieten door een slecht contact. Moet er niet aan denken om dat mee te maken als het om een opdracht gaat...
Bedankt voor het meedenken
Zeker geef ik je gelijk, maar bij het voorbeeld werd een strip plastic met gewone plakband bevestigd. Ook hierbij zal dus de lijm door warmte een kans hebben om zijn niet-gewenste werking te hebben.
En ik zal het zeker verbeteren door de tape te knippen ipv te scheuren...

Maar het is ook wel prettig om je kiekjesmaker de D200 weer aan je oog te kunnen zetten met zeker 1 volle accu in je grip, en een foto te kunnen maken. Op Koninginnedag heb ik zeker twintig keer zitten worstelen, omdat ik niet kon schieten door een slecht contact. Moet er niet aan denken om dat mee te maken als het om een opdracht gaat...
Bedankt voor het meedenken

Bij mij zijn gratis vervangen in de garantie en ik heb het idee dat ze iets dikker zijn gemaakt.rofab schreef:Yep. Kosten van de reparatie EUR 45,00. Ik vind die plastic klemmetjes absoluut een minpunt van de MD D200!Marten schreef:je hebt gelijk.....
Nog meer mensen die last hebben gehad van het afbreken van het witte plastic klemmetje dat accu op zijn plaats houdt? (zie post Wil)
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Zo, grip is binnen en zit er onder. Stevig aangedraaid. Ziet er wel een beetje "gevaarlijk" uit.
Het houdt wel heel erg degelijk vast zo, vooral vertikaal een grote verbetering. Maar ook horizontaal: het zwaartepunt is naar onderen verplaatst en dat houdt wel lekker vast met zware objectieven.
Nu maar kijken of die witte clips heel blijven en of het contact goed blijft.
Groeten,
Marten
Het houdt wel heel erg degelijk vast zo, vooral vertikaal een grote verbetering. Maar ook horizontaal: het zwaartepunt is naar onderen verplaatst en dat houdt wel lekker vast met zware objectieven.
Nu maar kijken of die witte clips heel blijven en of het contact goed blijft.
Groeten,
Marten
Ja, daar heb ik ook last van. Slechts 1 ia afgebroken dus gebruik nu de andere maar is wel erg stom. Heb de grip nog amper gebruikt (maar al wel in oktober gekocht).wil schreef: Enige probleem wat ik gehad heb is het afbreken van het witte plastic klemmetje dat accu op zijn plaats houdt.
Heb je er al een oplossing voor (terug gebracht naar winkel o.i.d.)?
groet Cali