Laat dan maar weten wat je geleerd hebOok hier CNX2 en vooral bij de laatste cursus van Johan Kerver weer flink bijgeleerd

Of is hen niet genoeg , zodat je Nik software erbij gehaald heb buiten CNX2 om

Kroontje
Laat dan maar weten wat je geleerd hebOok hier CNX2 en vooral bij de laatste cursus van Johan Kerver weer flink bijgeleerd
Begrijp je vraag niet helemaal kroontje, maar veel bijgeleerd over CNX2. Tja wat, LCH bijvoorbeeld, vooral het veranderen van kleuren met de color control point en het verscherpen. Nik software erbij halen buiten CNX2 om? De enige plug in is Color Efex Pro en dan niet eens meer de laatste versie. Verder de andere plug-ins zijn niet voor CNX2. Wel voor Aperture. Zij zijn dan ook een zeer goede aanvulling op CNX2. Hoop dat je dit ook bedoelde om het te weten te komen. groet, peterKroontje schreef:@ Gewoon PeterLaat dan maar weten wat je geleerd hebOok hier CNX2 en vooral bij de laatste cursus van Johan Kerver weer flink bijgeleerd![]()
![]()
Of is hen niet genoeg , zodat je Nik software erbij gehaald heb buiten CNX2 om![]()
Kroontje
Marten schreef:Deze jongen moest héél even aan een ander draadje denken.yellowfish schreef: Maar deze jongen bewerkt regelmatig 200 -400 foto's tegelijk achter elkaar.....yellowfish schreef:Dames, wie heeft de langste ?....
Yellowfish, Is dat dan op de manier zoals hier al aan gegeven is (workflow)NX2 genereert echt veel meer beeldruis dan b.v. PS. Dat is mijn antwoord op de vraag.
Kun je dat met voorbeelden staven? Ik meende dat de ruis in de sensor ontstond en niet in de bewerkingsprogramma's.yellowfish schreef: NX2 genereert echt veel meer beeldruis dan b.v. PS. Dat is mijn antwoord op de vraag.
CorrectIk meende dat de ruis in de sensor ontstond en niet in de bewerkingsprogramma's.
Dan maar een D90(op een D700, anders mag het lager)
Nou ... genoeg om te kijken of het te onderdrukken is. :mrgreen:Kroontje schreef: Dan maar een D90D700 heeft al weinig ruis op 6400 als ik me niet vergis
Kroontje