vraagje over lens

Discussies over standaardzoom objectieven zoals de 18-70 mm, 28-80 mm of 24-120 mm
Dafir

Re: vraagje over lens

Bericht door Dafir » za sep 15 2012 10:40 am

Hoi Remco,

Ook ik ben onlangs van de D80 overgestapt naar de D7000 en ik kan beamen dat hij veel beter presteert, zeker wat betreft ruis. Dat vond/vind ik ook een probleem met de D80. Wel waarschuw ik je bij de overstap. De D7000 vraagt beduidend meer van je techniek. Of andersom, met de D80 kom je veel makkelijker tot een aardig resultaat. En dat geldt ook voor je lenzen. De D7000 vraagt naar mijn ervaring ook beter glas. Dus: Als je overstapt, bereid je dan voor op leertijd en een aanslag op je portemonnee omdat je betere lensen wil :P

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » za sep 15 2012 11:40 am

Maar de beloning is er ook wel naar! De D7000 is nog steeds veruit de beste camera in zijn segment. Geen concurrent komt erbij in de buurt als ik de vele reviews mag geloven.

De D7000 is gewoon een fantastische camera. Om al die kwaliteit eruit te halen zal je wellicht wat in jezelf moeten investeren en ook wat in je glasservies. Beide is leuk om te doen.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

remco verhoeven

Bericht door remco verhoeven » za sep 15 2012 5:06 pm

Patrick schreef:De D7000 is gewoon een fantastische camera. Om al die kwaliteit eruit te halen zal je wellicht wat in jezelf moeten investeren en ook wat in je glasservies. Beide is leuk om te doen.
daar ben ik ook bang voor aangezien ik een pietje pressies ben kwa foto's zal er snel een andere lens bij komen moet dan wel een maandje wachten maar acht

Plaats reactie

Terug naar “Standaardzoom”