Bron?waterkip schreef:Een objectief van bijna 4 jaar 'oud' aanbieden voor 150 euro onder de nieuwprijsl
Prijs tweedehands Sigma objectief
- Gertje
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Prijs tweedehands Sigma objectief
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Nu : kieskeurig.nl
Vanaf 575 euro nieuw....
Toen : 629 bij kamera express.
( ik heb er ook een tijd naar gekeken maar uiteindelijk voor een nikkor 70-300 vr gegaan )
Vanaf 575 euro nieuw....
Toen : 629 bij kamera express.
( ik heb er ook een tijd naar gekeken maar uiteindelijk voor een nikkor 70-300 vr gegaan )
- Gertje
- Forumlid
- Contacteer:
Het objectief op kieskeurig.nl voor 575 euro is er een met Canon vatting. Toch?... Ik was in 2009 ook verrast dat eenzelfde objectief met verschillende vatting een groot prijsverschil vertoonde.waterkip schreef:Nu : kieskeurig.nl
Vanaf 575 euro nieuw....
-
- Forumlid
Tamelijk onbehoorlijk om te reageren op berichten die defacto niet geplaatst zijn.Gertje schreef:Waarom geef je dan geen gericht antwoord op mijn vraag?emdeklerk schreef:K hoef geen Duitse lijstjes met de tweedehandsprijzen van B-merk objectieven te raadplegen om te weten voor hoeveel ze gaan
Ik hoop voor je dat je er geen blijvend letsel van overgehouden hebtemdeklerk schreef:maar gelukkig ben ik al in 1979 genezen van het SAS (Sigma Aanschaf Syndroom)
- Gertje
- Forumlid
- Contacteer:
Marten schreef:Tamelijk onbehoorlijk om te reageren op berichten die defacto niet geplaatst zijn.Gertje schreef:Waarom geef je dan geen gericht antwoord op mijn vraag?emdeklerk schreef:K hoef geen Duitse lijstjes met de tweedehandsprijzen van B-merk objectieven te raadplegen om te weten voor hoeveel ze gaan
Ik hoop voor je dat je er geen blijvend letsel van overgehouden hebtemdeklerk schreef:maar gelukkig ben ik al in 1979 genezen van het SAS (Sigma Aanschaf Syndroom)
Uhhh, wat heb ik fout gedaan? Defacto?
Ik heb mijn reactie vrij snel na het plaatsen verwijderd. Kennelijk niet snel genoeg.
Niet dat ik het niet meer eens zou zijn met de inhoud, maar omdat het allemaal niet opschiet hier.
Niet dat ik het niet meer eens zou zijn met de inhoud, maar omdat het allemaal niet opschiet hier.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
Ik hoor het gerammel van sleutels !
Het staat je natuurlijk vrij om zelf een vraagprijs te bepalen en ook ik heb een hekel aan afschrijven
dus ik wens je succes met de verkoop van dit mooie objectief.
Gr, paul

Het staat je natuurlijk vrij om zelf een vraagprijs te bepalen en ook ik heb een hekel aan afschrijven

Gr, paul
-
- Forumlid
Je reageert op een bericht dat defacto niet geplaatst is omdat het teruggetrokken is. Het zou je sieren als je je eigen bericht ook zou terugtrekken.Gertje schreef:Uhhh, wat heb ik fout gedaan? Defacto?
- Gertje
- Forumlid
- Contacteer:
Onbehoorlijk gedrag als je je reactie op een verwijderd of aangepast bericht niet snel genoeg verwijderd omdat je daar geen weet van hebt?. Het moet niet gekker worden. Ik krijg toch geen melding als iemand zijn bericht verwijderd of aanpast? Deze meneer had ook even een pb kunnen sturen en dan had ik zeker mijn reactie verwijderd. Zal mijn reactie verwijderen hoor! Doe jij dat dan ook, of moet ik je een pb sturen;)Marten schreef:Je reageert op een bericht dat defacto niet geplaatst is omdat het teruggetrokken is. Het zou je sieren als je je eigen bericht ook zou terugtrekken.Gertje schreef:Uhhh, wat heb ik fout gedaan? Defacto?
-
- Forumlid
Begin maar met verwijderen.
Ik volg je.
Ik volg je.
Dit ging al nergens over, maar hoe het dan ook nog zo kan ontsporen ?
En dat tijdens de kerst.....
En dat tijdens de kerst.....
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Zal ik dan maar jullie tegen jullie zelf beschermen. Vrede op aarde en op ons mooie forum...