Nikon Service Point heeft er een te koop voor 549,-toyah schreef:Nou Eelco, mocht je hem weg doen....... ik wil er juist graag 1 hebben dus als je hem wilt verkopen laat het dan even weten !

Beetje jammer deze opmerking. Als de 18-200mm VR zo'n brilliant objectief was geweest dan zou TS niet twijfelen. Er valt nu eenmaal veel aan te merken op dit objectief. Dit is geen clubje van 18-200mm addicts dus posts met alleen maar "Houden dat ding" is TS niet echt geholpen.harry bul schreef:Eindelijk iemand die positief is over de 18/200mm VR
Harry
En dat is nou precies wat ik bedoel.. Tijdens mijn mini-stadswandeling door Thorn/Leuven, ben ik dit objectief weer enorm gaan waarderen.ALE schreef:Ik zou hem lekker houden. Er komt echt nog wel een keer een moment dat je de lens weer gaat gebruiken en waarderen. Bovendien vind ik persoonlijk deze lens helemaal niet zo verkeert indien je maar rekening houd met zijn beperkingen. Als je daar op anticipeert maak je vaak betere foto's dan die menigeen met een prof-lens maakt. Kijk maar eens wat MikeMix op zijn vakantie in Italie heeft geschoten met dit objectief.
Suc6 met de beslissing,
ALE
Moet je helemaal bij jezelf te rade gaan. De argumenten om een 18-200 te hebben zijn nog steeds van kracht. Ik denk er inmiddels zo serieus over om er eentje te kopen dat ik hem in de fotozaak om de hoek eens aan het uitproberen ben geweest op een D40.Ontwikkelingen... Kan de 18-200vr voor een mooi prijsje wegdoen,