@Genster: dank voor je reactie! En deze 10 zijn een 'dwarsdoorsnede' van de 67 beelden die ik uiteindelijk geselecteerd heb hoor.
Die paal zag ik - stom genoeg - pas in de nabewerking; het model was een beetje 'baldadig' en riep "anders ga ik in die plas springen hoor, doe ik bij het hond uitlaten ook altijd" maar mijn "okay, doen we!" verraste haar dan weer, ze had de gróótste lol (ik heb haar ook 6x laten springen, dus hele broek was nat; maar daarna ging ze toch in een ander setje) :mrgreen:
@Rinaldo: ik ga nog wat 'verfijning' in de nabewerking doen (wellicht nu wat te gehaast gedaan) maar in die serie (in die ruimte met die pilaren) heb ik er nog wel een paar meer...
Ze was inderdaad súper enthousiast, echt leuk.
Dank voor het compliment, dat had ik haar ook gegeven; ze is lekker 'down to earth' maar met vele - mooie - gezichten.
Ze heeft zélf al aan me aangegeven dat ze nogmaals graag voor mijn lens wil staan; ze vond de middag superleuk, mijn aanwijzingen en pose-ideeën allemaal top en ze heeft ook deels haar eigen ideeën bijgevoegd.
Dus jullie gaan haar nog wel vaker 'zien'