vandaag was het dan zover! Na een héle lange aanloop met zoeken en speuren hóe ik op het terrein van de oude Suikerfabriek in Groningen kón fotograferen, toestemming krijgen via de Gemeente Groningen; daarna weer toestemming van de terreinbeheerder en daarna een kleine bult 'ellende' met wat materiaal was het om 13:00 uur toch zover: Showtime!
Een bevriende sport-instructrice van de sportschool waar ik een aantal maal per week te vinden ben heb ik gevraagd of ze wilde poseren.
En óf ze dat wilde: 2 tassen vol outfits, accessoires en schoenen gingen mee :mrgreen:
Ikzelf had ook een heleboel onderzoek gedaan, ideeën opgedaan maar in de praktijk moest het toch gaan gebeuren: Mijn 1e shoot met mijn net nieuwe triggers en paraplu

We hebben enórme lol gehad, veel foto's gemaakt, veel poses doorgesproken (en ook afgekeurd), ook nog veel lol gehad, nog meer mooie poses vastgelegd en veel geleerd.
De foto's zijn nog in bewerking, maar de 1e foto die ik als 'voorproefje' richting het model heb gestuurd werd zeer enthousiast ontvangen; dus bij deze die eerste ook hier.
Updates zal ik nog plaatsen, maar deze foto vindt ik zelf érg mooi (en - en dat is nog belangrijker - het model zelf ook).