Nikon 80-400 spotterlens?
-
- Forumlid
-
- Forumlid
-
- Forumlid
-
- Forumlid
Oh ja... die is er inderdaad ook nog. Ik voelde al nattigheid....yoyo schreef:AF-S VR Zoom-Nikkor 200-400mm f/4G IF-ED met NIKON D2XLeeuwarden schreef:a90, zou je kunnen vertellen met wat voor camera deze (mooie) platen zijn genomen? En zijn ze veel gecropt?
Ik corrigeer mijzelf even: Ik had moeten zeggen dat Nikon geen "betaalbare" snelle zoom heeft die tot 400mm gaat.

Ik ben hier incognito...
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Mooi dat de discussie deze wending neemt... liep er al even over na te denken om ook maar eens zo'n vliegshow te bezoeken, tegen die tijd zit er zeker een 1.7 teleconverter in de tas...(
heb ik nog niet aan Monique verteld.... :mrgreen: ) En de uitgelezen kans om het snelle werk vast te leggen...
Groetjes Eelco

Groetjes Eelco
http://500px.com/EelcoVandeKamp
- a90
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Vorig jaar wilde ik ook gaan maar het weer was te slecht met regen en narigheid. Als het dit jaar beter is ga ik zeker. Ik zal eens kijken of we wat kunnen organiseren (minimeet tijdens de luchtshow oid). Zal het bij de activiteiten plaatsen dat lijkt me een goede plek. Ik denk overigens wel dat ik de crop ga missen van de DX.
(moet ik toch aan de 600mm vr :mrgreen:
(ik had ergens gelezen dat dit jaar alleen maar zweefvliegtuigen, vliegers en zeppelins komen ivm. beperking van de CO2 uitstoot, een snelle lens heb je dus helemaal niet nodig een mobieltje met camera zal volstaan)
:mrgreen:
Overigens de 70-200 met tc 1.7 werkt ook nog prima hoor. Deze heb ik ermee gemaakt : een of ander Saab ding

(ik had ergens gelezen dat dit jaar alleen maar zweefvliegtuigen, vliegers en zeppelins komen ivm. beperking van de CO2 uitstoot, een snelle lens heb je dus helemaal niet nodig een mobieltje met camera zal volstaan)

Overigens de 70-200 met tc 1.7 werkt ook nog prima hoor. Deze heb ik ermee gemaakt : een of ander Saab ding

D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"