@ Wil, ook altijd zo'n mooi dof als Ronald.
Aktie's ook perfekt gepakt, zeker de laatste met de bal precies op de voet en dat koppie er vlak bij.
En die gezichtjes, mag het graag zien
Leuke roze schoenen van je zoon
@ beijnr, 1e lijkt mij iets scheef te staan, zoveel mogelijk rechtzetten, deze tip kreeg ik ook over mijn foto's
2e is lekker, kan misschien nog iets krapper gecropt.
4e zie je die scheids volgens mij roepen " HE JOH,
Zie wel in de exif van #4 dat je F8 hebt gebruikt, ik zou toch zo'n groot mogelijk diafragma nemen ( in jouw geval bij 200mm F5.6)
edit, ik zag dat je hier auto exposure hebt gebruikt, bij de andere manuele.
Probeer eens in de A(perture) modus te werken en dan F4 instellen.
Wel in de gaten houden wat de sluitertijd doet, die moet je minimaal op 1/640e houden (eventueel i.c.m auto iso als dat op de camera zit

)
Nou, zaterdag in "opdracht" werken
Nee hoor, de leider van mijn zoontje van vorig jaar kan met zijn team zaterdag kampioen worden, ze moeten wel tegen de naaste concurrent.
Gelukkig hebben ze een beter doelsaldo dan de nr2, bij een gelijkspel is het binnen
Mijn zoontje en die van hem zitten nu bij de voorselectie om volgend jaar misschien in de E1-2 of 3 te komen.
Dus toen ik hem gister bij de training zag en hij kwam naar mij toe, wist ik wel dat hij mij zou vragen om foto's te maken ( had het wedstrijdprogramma al bekeken of het zou lukken qua tijdplanning

)
Moet er wel vanaf de kleedkamer bijzijn, maar mijn kortste brandpunt is 28mm, morgen ff proberen of ik daar mee wegkom.