Olijfje schreef:@Matthieu
Ik had het filmpje van Lowe helemaal af moeten kijken. Inderdaad zie ik dat het een heupgordel heeft. Zal waarschijnlijk alleen de 350 zijn.
Maar dan even een vraag. Op het filmpje van Lowe zie je dat de man met een slinger z'n camera tevoorschijn tovert. Met een heupriem lijkt me dat lastiger. Hoe ervaar jij dit.
Kun je me ook vertellen of er ruimte is voor een camelback? Het is altijd lekker een slokje water bij je te hebben op een lange trip onder de hete zon.
@Johan
Er kan lekker veel in. Maar ik mis hier de heupgordel. (Of heb ik weer niet goed genoeg gekeken?

Hoi Olijfje,
Als ik wandel dan heb ik ook die heupgordel om. In dat geval heb ik mijn camera in de hand of aan de schouder.
Als ik hem nodig heb en hij zit in de tas dan is het even "klik" om de heupgordel los te maken en je slingert zo de hele boel voor de buik.
Gaat Prima !!!. En als je de boel weer afsluit en je hangt hem weer op de rug doe je je heupband weer om.
Hij draagt erg comfortabel.
Het enige nadel is dat hij geen all-weather regenhoes heeft.
Ik heb voor ca 7 euro een rugzak hoes bij beversport gekocht (eigen merk, maat medium 30-40 liter )
Deze hoes bewaar ik in het laptop compartiment en past perfect om de rugtas.
Voor drinken kun je een fles (grote fles) aan de zijkant in de flessenhouder steken.
Je kan ook nog andere zaken meenemen in het bovencompartiment. Bij drinken doe dat dan voor de zekerheid nog even in een plastic tas, ivm lekkage of vocht naar de cameraruimte.
Kortom ik vind de 350 perfect en zeer goed in t hebruik.
Hopelijk weet je nu genoeg anders vraag je maar.
Een PB is ook goed. mocht deze info vervelend worden voor andere lezers