Het is gebeurd door een zakkenrollersbende in de metro.Jan en Yuul schreef:Remco allereerst mijn medeleven. Misschien wil je het niet vertellen, maar hoe heeft de diefstal plaatsgevonden? Daar kunnen wij wellicht iets van leren.
Groet
Jan
Je bent in een stad in het buitenland, en omdat je die stad niet zo goed kent omdat je er nog nooit geweest bent, loop je maar met de groep mee.
In de eerste metro geen problemen. Maar na het overstappen voor de volgende metro, is er een groep tuig dat ons de metro in duwt. In de metro houden ze ons ook in beweging, om het zo maar eens te zeggen. Die onrust die zij creëren gebruiken zij om je aandacht af te leiden en je spullen te kunnen pakken. Het was ook erg vol in die metro. En juist die drukke spitstijden zijn hun favoriete tijden.
Bij het volgende station stappen ze ook weer als een haas uit.
Wat ik uitermate betreurenswaardig vind, is dat het over een afgelegde afstand gaat die ik ook best wel had willen lopen.

Misschien was ik dan een half uur of drie kwartier bezig, maar mijn benen kunnen dat makkelijk hebben.
Tja, dat is nou mijn geheim, wat ik niet zichtbaar wil maken voor elke mogelijke meelezer alhier.Riemke schreef:Welk beveiligingsmaatregelen heb je in gedachten Remco?