verder geen commentaar

Condoleance mag je uiten

Sieraden? Nu is een Nikon natuurlijk een sieraad om ieders nek, maar om een camera verzekeringstechnisch onder de edelmetalen te scharen verbaast me toch wel...dre schreef:ja dat dacht ik ja maar het blijkt dat het onder sierade valt en daar was ik nou juist niet voor verzekerd ...en dat wist ik niet ...
ik zou jullie contract maar eens nalezen. mischien staat het bij jullie ook wel. en anders ben ik zeer benieuwd waar julie verzekerd zijn.Rebyte schreef:Sieraden? Nu is een Nikon natuurlijk een sieraad om ieders nek, maar om een camera verzekeringstechnisch onder de edelmetalen te scharen verbaast me toch wel...dre schreef:ja dat dacht ik ja maar het blijkt dat het onder sierade valt en daar was ik nou juist niet voor verzekerd ...en dat wist ik niet ...
Mvg,
Martijn
leuk idee ..heb wel eens wat gehoort over katten honden die ze zo hebben terug gevonden. maar ja de rest gooien ze misschien wel weg ...maar je weet nooit natuurlijk.eteuben schreef:Heb er wel eens aan gedacht een klein gps locatie apparaatje toe te voegen in de camera (of andere belangrijke spullen), zodat je ze ten alle tijden kunt traceren. En dan natuurlijk de crimineel op zijn nummer te zetten!
dre schreef:ja dat dacht ik ja maar het blijkt dat het onder sierade valt en daar was ik nou juist niet voor verzekerd ...en dat wist ik niet ...