Ik weet nu zeker dat ik nog niet alles uit de D50 heb gehaald, heb 2 fotografiecursussen achter de rug en daardoor weet ik nu al waar een aantal zaken bij mij mis gaan. Ik blijf oefenen en het plezier in fotograferen wordt alleen maar groter, vooral nu de verbanden tussen het diafragma en de sluitertijd mij steeds duidelijker worden (lang leve de M stand!) Ik zeg niet dat ik die stand veel in de praktijk zal gaan gebruiken, maar het bevorderd wel het leerproces. Als deze cursus achter de rug is wil ik graag een cursus fotobewerking gaan doen, ook erg leerzaam lijkt me! Heb momenteel wel 2 boeken thuis liggen, Bewuster en beter fotograferen met een spiegelreflexcamera van Pieter Dhaeze en Het Photoshop CS2 boek voor digitale fotografen van Scott Kelby (geleend). Alle 2 zeer leerzaam!
Er zijn dus net als mij nog veel meer tevreden D50 gebruikers en ik denk dat ik gewoon wat last heb om wat nieuws aan te willen schaffen *NAS* (D90 zou niet verkeerd zijn) maar de centen voor een nieuwe blijven nog even op m'n spaarrekening staan (althans, dat hoop ik maar, je weet het nooit in deze economische malaise......

)
de D50 is gewoon Super ! Sinds kort heb ik er een D50 bij en ben er reuze blij mee
Als back-up?