Gefeliciteerd trouwens..
Edit:
Heb kaartlezer en fw staat op een kaartje..

Mocht je het echt niet durven, in Dordrecht is er ook een adres waar de Nepresso koffie klaar staat... (30 minuten rijden, bakkie doen en met update naar huis..)Ruud O schreef:Ik heb een vraag, die ik bijna niet durf te stellen.
Is er iemand die voor mij de update op mijn D700 wil doen.
Ik ben bang als ik het zelf doe dat het niet goed gaat.
Dus als er iemand is die mij wil helpen heel graag ( in de buurt van Den Haag zou mooi zijn, maar ik wil er ook wel wat verder voor rijden )
Groet Ruud.
Dat is iets wat 100% zeker niet aan de camera kan liggen.Adri Benschop schreef:De klokinstellingen zijn ineens van slag!
Nog vreemder is dat ook de foto´s die ik gemaakt heb in december 2009 ineens van een jaar geleden zijn.
Met het laden van de laatste foto´s zijn dus ook de instellingen van de foto´s uit december veranderd! Ik begrijp hier niets van.
Léon Obers schreef:Het helpt voordat je een firmware update doet om te kijken welke zaken veranderd worden zodat je niet voor onverwachte verrassingen komt te staan. Uit de omschrijving van de update:
"Waarschuwingen voor gebruikers van Camera Control Pro 2
A-firmwareversie 1.02 / B-firmwareversie 1.02 van de D700 worden niet ondersteund door Camera Control Pro 2, versie 2.7.0 of lager. Ondersteuning van A-firmwareversie 1.02 / B-firmwareversie 1.02 is beschikbaar in Camera Control Pro 2, versie 2.7.1 en hoger. Download de updatesoftware voor Camera Control Pro 2, versie 2.7.1 om een update van de toepassing uit te voeren."