Ik zou niet terug willen naar een eenvoudiger body. In ieder geval niet vrijwillig.
Precies. Fijn dat sommige bezitters erg gelukkig zijn met hun nieuwe D7000, maar dat wil niet zeggen dat alle andere camera's opeens niet meer deugen. Zelf ben ik bijvoorbeeld zeer te spreken over de dynamische tracking van de D300S. Belangrijk bij het fotograferen van vliegende vogels. Uit de tests begrijp ik dat de D7000 op dat punt toch minder is. Ook de belichting lijkt minder goed dan die van de D300S.Patrick schreef:Alsof de D300s ineens geen goede foto's meer maakt nu er een D7000 is...![]()
Ik zou niet terug willen naar een eenvoudiger body. In ieder geval niet vrijwillig.
Óók als de opvolger van de D300s er is, betekent dat niet dat de D300s niet meer deugtBob42 schreef:Precies. Fijn dat sommige bezitters erg gelukkig zijn met hun nieuwe D7000, maar dat wil niet zeggen dat alle andere camera's opeens niet meer deugen. Zelf ben ik bijvoorbeeld zeer te spreken over de dynamische tracking van de D300S. Belangrijk bij het fotograferen van vliegende vogels. Uit de tests begrijp ik dat de D7000 op dat punt toch minder is. Ook de belichting lijkt minder goed dan die van de D300S.
Ik wil daarmee niet zeggen dat de D7000 dus niks is, want hij heeft ook zijn sterke punten. Maar laten we wel een beetje realistisch blijven en niet overdrijven. Ik wacht de opvolger van de D300S wel af. :mrgreen:
Dat soort zaken vind ik toch echt belangrijker als allerlei geile spec als een expeed2 proccessor die de zogenaamde betere beeld kwaliteit geeft.Zelf ben ik bijvoorbeeld zeer te spreken over de dynamische tracking van de D300S. Belangrijk bij het fotograferen van vliegende vogels. Uit de tests begrijp ik dat de D7000 op dat punt toch minder is.
Dit vind ik nou vermoeiende open deur opmerkingen. Als je geld in je zak hebt voor een camera dan is het niet meer dan normaal dat je de camera wilt hebben die het beste past bij wat je nodig hebt. Dit zijn twee camera's die even duur zijn maar hun zwaartepunten anders hebben liggen. Het is een kleine moeite om je erin te verdiepen en met anderen te discussiëren over wat voor jou de beste keuze is.Kees D3s schreef:Vermoeidende discussie's op de diverse fora. Beter of slechter, ga eerst eens goed leren fotograferen.
Vroeger maakte ik met een D200 betere foto's dan ik hier voorbij zie komen genomen met een D300 of D3.
De apparatuur maakt je dus zeker geen betere fofograaf !
Sent from my iPhone using Tapatalk