volgend jaar dan maar op vakantie,of misschien na een prijsje in de loterij

de 80-200 kon ik ook alleen maar aanschaffen na een meevallertje.
Even tussen ons gezegd (alle anderen even stoppen met lezen): eigenlijk is de AFS 80-200 f2.8 mooier dan de 70-200 f2.8 VR1. Optisch gezien dan. De 70-200 is wat handiger in gebruik doordat deze wat slanker en lichter is, en de VR is natuurlijk ook geweldig. Beide zijn ze niet goedkoop, maar elke cent waard!JanR schreef:Ik is jaloers, maar die nespresso kan ik wel regelen haha.
Ik ga maar eens echt actief zoeken naar de AFS versie, want de 70-200 VR1 is ook niet echt goedkoop. En nieuw moet ik al helemaal goed kunnen praten
Ja, die is voor een héél mooi preisje van eigenaar gewisseld.henkD50 schreef:Vorige week of zo stond er nog een op marktplaats maar zag net dat hij al weer weg is.
Patrick schreef:Even tussen ons gezegd (alle anderen even stoppen met lezen): eigenlijk is de AFS 80-200 f2.8 mooier dan de 70-200 f2.8 VR1. Optisch gezien dan. De 70-200 is wat handiger in gebruik doordat deze wat slanker en lichter is, en de VR is natuurlijk ook geweldig. Beide zijn ze niet goedkoop, maar elke cent waard!JanR schreef:Ik is jaloers, maar die nespresso kan ik wel regelen haha.
Ik ga maar eens echt actief zoeken naar de AFS versie, want de 70-200 VR1 is ook niet echt goedkoop. En nieuw moet ik al helemaal goed kunnen praten
De 70-200 VR2 is wel weer een klasse erboven, maar die zal je tweedehands niet snel aantreffen. Tenzij Flippie weer eens wat anders wil natuurlijk...