Alleen..Mensen in Maastricht

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
George Fennes
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

weet jij niets van

Bericht door George Fennes » di mei 29 2007 7:00 am

Paparazzi schreef:

Code: Selecteer alles

Jij publiceert helemaal niets, met of zonder mensen erop, zijn er nog meer van die onzichtbare regeltjes waar je rekening mee houdt? 
Kan jij niet weten, dat ik het hier niet publiceer, wil nog niet zeggen dat ik helemaal niets publiceert :wink:

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken

George Fennes
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

een ander zijn/haar waardigheid niet naar beneden halen

Bericht door George Fennes » di mei 29 2007 7:12 am

Irwan schreef:

Code: Selecteer alles

Tja, het blijft lastig. De meeste World press foto's zijn gemaakt van andermans ellende. Als die journalisten moraalridders waren geweest hadden ze denk ik geen werk gehad.

Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat het toekennen van de World Press foto, de maatstaf wordt van wat wel en niet toegestaan is.

Dan zou roem, geld, sensatiezucht, de maatstaf vormen van wat wel en wat niet kan.

Verkeerd uitgangspunt.

Daarom lees ik uit principe ook die walgelijke roddelbladen niet, waar in iemands privé ellende wordt gedoken om geld aan te verdienen.

Dit vindt ik een van de laagste vormen van fotografie en zal ik voor passen, al zou ik er miljoenen mee kunnen verdienen.

Ook nu weer blijkt dat geld er voor zorgt dat een ander niet meer gerespecteerd wordt.

Maar dat een ander wordt uitgebuit en voor ons eigen zelfzuchtige doel wordt geëxpoiteer

Elk mens heeft een bepaalde waardigheid, en die mogen wij niet naar beneden halen.

Maar ieder zijn stijl natuurlijk.

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken

rik6230

Bericht door rik6230 » di mei 29 2007 12:51 pm

George jij haalt twee dingen door mekaar.
1 Wat wij samen hebben afgesproken en is neergelegd in wet-en regelgeving, en
2 Wat jij vindt.
Natuurlijk mag jij net als een ieder iets vinden. Probeer dat dan in een zuivere discussie te verwoorden. Dan kun je een punt maken. Als je de zaken door elkaar haalt, rare voorbeelden zoals dat woonerf erbij haalt, krijg zo'n oeverloze discussie zoals die nu ontstaat.

groet,
Rik

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”