Wat een schitterende foto's hebben jullie allemaal gemaakt en wat een bikkels zijn jullie om met zulke temperaturen je warme bed te verlaten en in het donker met 17 graden vorst de duinen in te trekken!!!!!
Bij jullie vergeleken voel ik me dan echt een watje
@Patrick: mooie foto's met je nieuwe speeltje! In je tweede serie vind ik 6 en 9 heel mooi en hoop ik dat je bij het maken van foto 5 ( liggend op je buik ) geen blijvende schade hebt opgelopen

.
@ Hans : Je hoopt dat het te zien is in je foto's dat het koud was. Nou reken maar van yes: nadat ik drie foto' van je had bekeken moest ik even terug naar de open haard om me weer een beetje op te warmen.
Vooral foto 8, 9 en 10 vind ik prachtig!
@ Gvdnberg: Gert, zo te zien had je deze keer absoluut geen probleem met je inspiratie! Mooie serie, voor mij vooral nummer 4 en 6 ( en natuurlijk ook nummer 5 :mrgreen: :mrgreen: ).
@ Jan: In je eerste serie hoor ik de sneeuw kraken onder de voeten van Robin en Patrick! Je tweede serie vind ik heel mooi, vooral nummer 3, 4 en 5.
@ Jolenfred: Prachtige serie; de foto's met de zonsopkomst vind ik heel bijzonder.
@ Voorhammer: Alweer een prachtige serie, waarbij 2, 3 en 4 mij het meest aanspreken.
@ Leon: Idem, met 1, 2 en 5 als favoriet!
@ Mars: Van de eerste foto's uit de serie spat de kou af; nummer 6 en 7 vind ik echt schitterend!!
Nogmaals mijn complimenten voor de foto' s en diep respect voor jullie doorzettingsvermogen !!
Met vriendelijke groet,
Cor