Bericht
door Marianne van Versendaal » za jan 26 2008 9:29 am
Reactie op het antwoord van Gerrit, de foto zoals jij hem nu hebt gemaakt, had ik dus zelf ook al toch bedankt voor het laten zien op deze site.
Reactie op het antwoord van Hans ik heb dit soort proeven al een vrij groot aantal gedaan en onder normale omstandigheden functioneerde de 70 200 VR uitstekend zeker de scherpte is super, maar op grote afstand over water en hel zonlicht heeft dit objectief duidelijk meer moeite mee, als de voorganger de 80 200 AFS heel hartelijk bedankt voor de info en tot horens of ziens mogelijk op een van de fotobeurzen.
Reactie op het antwoord van Riemke,even ter info, ik heb zo'n 4 maanden geleden geprobeerd contact met je op te nemen, zowel telefonisch als via mail maar geen antwoord terug ontvangen .
Dat ging namelijk over dit onderwerp mijn vraag was, gebruik jij een filter en zo ja wat voor een, nou dat heb je bij deze dus al omscheven dat blijkt de Nikon NC te zijn.
Gezien ik toch liever iest als protectie er voor heb ben ik meerdere filters gaan uitproberen of zij mogelijk een negatieve invloed zouden hebben op dit soort opname's uiteindelijk heb ik gekozen voor de Nikon NC welke het minste kwaliteit verlies opleverde, alleen zonder presteert beter deze zit er nu op sinds 3 weken allemaal bedankt voor de info .
Wordt je tenslotte niet dommer van om ervaringen uit te wisselen.
Nogmaals bedankt .
En ik haal nu de voorbeeld foto's van mijn website (die zijn tenslotte geen reclame)
Groet Marianne.
Laatst gewijzigd door Marianne van Versendaal op za jan 26 2008 3:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.