@Wil, mooi dat tossmuntje, inderdaad van de K.N.V.B, da's wel te zien ja
2e is ook wat "onrustig" in de achtergrond maar de 3e heeft een lekkere aktie.
@ RonL, degene die je in de schaal ziet, was de sponsor die speciaal kampioen shirts had laten drukken, en een andere fotograaf (waren er zat)
Die schaal is geregeld door de begeleiders, en mocht het fout aflopen, hadden ze er "bijna" voor laten ingraveren.
Wel krijgen ze van de vereniging medailles, en natuurlijk een patatje en een ontvangst in de kantine op een podium begeleid door " We are the Champions"
Nr 2 van jouw is wel de beste voor mij, heerlijk zoals ze naar die bal kijken en dan op de punt van de (voetbal)schoen staan.
theshadow schreef:
Zelf ben ik weer gevraagd om 2 zaterdagen te fotograferen op het Jeugdtoernooi hier in Andijk. heb er weer erg veel zin in
Heb lang niet meer langs de lijn gestaan ik hoop dat dit veranderd in het nieuwe seizoen als ons huisje een beetje aan kant is.
Veel plezier alvast, ik wacht of beter gezegd wij wachten de resultaten wel af.
Van de week kwam Rob van Dijk een keepersdemonstratie geven en ik dacht, een mooie gelegenheid om ook eens wat keepers in aktie te pakken.
Valt me dat ff tegen, dat is me toch een partij moeilijk

.
Op het laatst de zweefduik en dan nog het juiste moment pakken, dramatisch was het.
Ja, het net was mooi scherp, maar nou die keepers nog.
Scherpstellen op de paal en dan gokken werkte nog het best, maar op het moment van afdrukken, weg lat

trouwens, net een paar honderste later was beter, had je gezien dat ie e'm nog uit de kruising haalt
Deze vond ik ook nog wel gaan.
Maar zo was het merendeel
Toch nog een redelijke
"reportage" kunnen maken voor de vereniging, was verder geen fotograaf

Pieter.