Wat een activiteit hier! Ik beperk ik me tot en met de vorige pagina.
Beijnr: De eerste drie zijn, qua actie, puik! Weer een lekkere lage angle. Je kiest voor vierkant formaat. Kan ook, maar is er een bepaalde reden dat je niet het, meer gebruikelijke, 2:3 formaat hanteert? Bij #4 kom je boven net iets te kort, niet heel storend. Op #5 lijkt het bijna of de speler een onderbeen mist.
Ronald: Apart zo’n doelcamera op afstand bestuurd en, met een paar fraaie acties! #3 vind ik gaaf! Prachtige karakters kom je zo tegen langs de velden.
Foxalert: Mooie plaatjes van de uittocht! Dat heeft blijkbaar goed geholpen. Gefeliciteerd met je cluppie! Zondagavond stond de camera al klaar omdat ik hier op het viaduct bij Didam wilde gaan staan, maar…. ze kwamen niet! Jammer voor je dat je de 300mm niet naar binnen kreeg en dat je het met een minder plekkie moest doen. Maarja, die beker maakt toch alles goed?
Pieter: Altijd goed zo’n doelpunt. En de volgende met de juichende toeschouwers maken het verhaal compleet. #3 Is een wel heeeeel hoge plaat #5 De familie Gudde

dus. Mij niet heel bekend, maar wel mooi afsluitend plaatje van je serie. #6 Dat zitkussentje komt mij heel bekend voor. Die zitten inderdaad lekker en zijn winters zelfs warm: Perfecte isolatie!
Beijnr: Inderdaad zijn de acties minder spectaculair. Zeer herkenbaar. Soms kan het niet op in een wedstrijd en andere keren is het naadje. #1 en 2 zou je nog wat strakker kunnen croppen.
Ronald: Oei, daar ging een oortje er bijna af. Ziet er lekker wild en onbesuisd uit.
Zondag vroegen vooral de foto's van SV Babberich keeper Mike van Houten blijkbaar om aandacht. Ik hou het bij deze twee.
Bij de eerste kijkt ie hem er naast en op de tweede viert hij zijn benutte penalty. Appie schoffelde weer lekker rond en dit alles onder het toeziend oog van collega clubfotograaf van Hoogeveen.
Hij kijkt wat sip, niet vanwege de camera, maar vanwege de stand. (ze verloren met 6-3)
1.
2.
3.
4.