Helpen doe je, naar mijn mening, in het belang van de ander. Niet omdat jij je ergens aan irriteert.
Dan is dat eigen belang en geen helpen meer.
Het doel is het wegnemen van de irritatie.
Als je die mensen werkelijk wilt helpen doe je dat het beste door het te laten rusten.
Loslaten.
Als je het kunt loslaten heb jij de irritatie niet en de ander zal zich nooit aangevallen of gekleineerd kunnen voelen.
Dat is dan een win, win situatie. Iedereen wint.
De taal veranderd toch. Dat is niet te stoppen of te veranderen. Dat is het effect van een mondiale samenleving.
Enkel de manier hoe je er als mens mee om gaat is veranderlijk.
Daar valt de winst te behalen, denk ik.
Engelse namen zijn gebruikelijk en een teken van deze tijd.
Een tablet haal je normaal bij de apotheek maar ik heb een elektrische tablet gekocht.
Taal veranderd. Het wordt mondialer.en vele anderstalige woorden verbasteren het zo geheten Nederlands.
Nederland op zich zelf is een verbastering van oudere talen die niet langer in gebruik zijn. Ht oud Keltisch en Germaans.
Daarom lijken sommige talen ook op elkaar. In GB heet een bed ook bed en ook Duitsland is dat zo.
Door de korte communicatielijnen en migratie wordt dat proces versneld. Waar het vroeger 100 jaar duurde gaat het nu in 10 jaar.
Als je exact wilt weten waarom een draadjesstarter er een Engelse draai aan wil geven kun je maar 1 ding doen.
Vraag het de draadjesstarter. Enkel deze kan de vraag feitelijk beantwoorden.