Dat was duidelijkBoeken lezen is natuurlijk niet zo leuk dan trekken he, ik ben van oostende belgie voor iemand die dat hier ook vroeg.
grappige taal

groetjes
corinne schreef:dank aan allen die me al goede hulp gegeven hebben. Ik geef toe dat ik de sluitertijd en zo niet zo goed begrijp, ook is de handleiding op dat gebied niet echt duidelijk.
De reactie van de vergelijking met de tv is er iets over, ik heb meer dan 4 maand winkels gedaan, informatie gehaald enz. De verkopers spreken allen vol lof over hun voorkeur. Ik koos de nikon omdat die mij het best in de hand lag en ik het meest lof over gehoord had.
Ik ben thuis gekomen en de foto's die ik trok in de zomer waren allen naar behoren, maar dan kom je in de winter en heb je de binnenpisten en is moeilijker trekken en dus begon het.
Boeken lezen is natuurlijk niet zo leuk dan trekken he, ik ben van oostende belgie voor iemand die dat hier ook vroeg.
Ik zou natuurlijk graag wat meer over de basis weten van sluitertijden en dergelijke. Nu zal ik terug even testen op de standen S en A en zo verder proberen zeker, met de hulp van jullie
Geweldige opmerking, het wil niet automatisch zeggen dat je met dure apparatuur ineens een goede fotograaf bentRandje schreef: Een paar reacties terug werd gesproken over de combi body, lens ed, en wat daarbij de zwakste schakel is. Nou, ik ben zeker zelf nog de zwakste schakel, maar dat geeft niet, ik leer elke dag bij!