heb een gat in het hek ontdekt.

Urbex lijkt mij ook niet echt iets dat je met meer dan twee á drie mensen kunt ondernemen.TriGGeR schreef:...Enneh.. ik heb het idee dat zo'n urbex wandeling niet echt van de grond is gekomen he ?
Lees er niks meer over iig...
Lekker gaan. De enige die het bewaakt is de eigenaar. Rijdt er rond op zijn quad en hoor je dus van ver aankomen. En als hij je ziet..... Hij is van een postuur die het niet echt op een rennen zal zetten, zal ik maar zeggen.Jools schreef:Gisteren heb Ik Chateau de Noisy bezocht in Celles (B). Het is misschien wel de meest bizarre plak die ik ooit heb gefotografeerd. De term 'spookkasteel' is echt op deze locatie van toepassing en zowel binnen als buiten zijn er schitterende foto's te maken. Het kasteel is niet eenvoudig te vinden (zeker in de zomer) en ik las op verschillende fora dat het ook goed wordt bewaakt. Daar heb ik overigens niets van gemerkt. De natuur heeft het kasteel in een stevige grip. Nog even het is totaal vervallen. Binnen is het op veel plaatsen erg gevaarlijk. Vloeren zijn verrot en in sommige ruimtes op de verdiepingen zijn vloeren helemaal verdwenen. Ik had veel geluk met het weer, het was een stralende dag. Daardoor werd het contrast tussen de mysterieuze ruimte binnen en de felle zon buiten heel groot. Kortom zeer zeker een bezoek waard. Niet te lang mee wachten, want over een tijdje dondert de hele zooi in elkaar. Let op, het is en blijft niet zonder risico en let op bewaking want die schijnt voor weinig rede vatbaar te zijn.
Onzin, aan de overkant even aanbellen en je mag ze gewoon fotograferen, het is een welbekend adres......niet waard om je in je achterste te laten bijten. En de honden lopen er niet als het hek aan de voorkant open is....maar dan nog geldt: even melden en het is prima!PieterDriessen schreef:Aan de A59 vlak bij parkeerplaats "het Labbegat" ter hoogte van Waalwijk (noord Brabant).
Opslagplaats van oude stadsbussen. De bussen staan er al jaren en beginnen mooi begroeit te raken met onkruid.
Ingang moet je zoeken via de straat "winterdijk".
Je moet ff zoeken en proberen te zorgen dat de waakhonden je niet in de gaten hebben (je moet er wat voor overhebben).
Ik heb daar zelf een aantal mooie plaatjes geschoten.
Dat wist ik niet....ik liep daar dus met samengeknepen billenWerner schreef:Onzin, aan de overkant even aanbellen en je mag ze gewoon fotograferen, het is een welbekend adres......niet waard om je in je achterste te laten bijten. En de honden lopen er niet als het hek aan de voorkant open is....maar dan nog geldt: even melden en het is prima!
De truc van Urban is om dit zelf uit te zoekenfoxalert schreef:Weet iemand nog Urban locaties in Enschede en/of in Twente?
Dit is een ding wat me wel boeit en me eens in ga verdiepen.
Heb er ook wel een paar alleen zijn tips altijd welkom.KvP schreef:De truc van Urban is om dit zelf uit te zoekenfoxalert schreef:Weet iemand nog Urban locaties in Enschede en/of in Twente?
Dit is een ding wat me wel boeit en me eens in ga verdiepen.