Dit is toch van de gekke. Je start een topic met ...... en nu kom je dat je ook met ander objectieven problemen hebt. Daarna ga je naar Calumet met een objectief die je elders hebt gekocht. Daar zitten ze bij Calumet ook niet op te wachten.Myriad schreef:Ik had inderdaad met andere objectieven ook problemen. O.a. met de Tokina 12-24, de Nikkor 105 micro VR en de AF-D 50 1.4.Léon Obers schreef:Had je met andere lenzen ook problemen?
Camera en lens bij Beverwijk zou ik huiverig voor zijn. Stellen ze dadelijk camera en lens op elkaar af, werkt het straks allemaal niet meer netjes met andere lenzen. Flip / Flitslicht kan je er nachtmerries over vertellen. Ik had voor het 3e exemplaar bedankt, dan maar een heel ander type lens en geen Nikkor 24-70mm/2.8 meer.
Die heb ik allemaal flink moeten corrigeren voor frontfocus (+15 tot +20).
De afwijking van de 3 24-70's bij mijn body was redelijk constant.
Dan ga je toch denken aan dat er iets aan de body niet goed is.
Ik wil ook dat de 24-70 goed is.
Ik heb nadrukkelijk gezegd dat ik denk dat er iets met de body aan de hand is en dat ze daar ook naar kijken.
Ze hebben gezegd dat ze het objectief ook op andere bodies proberen.
Gooi de beuk er maar in maar dit moet toch eens een keer stoppen. Het zou heel anders kunnen inplaats van conclusies te trekken. Wellicht had je het topic vragend kunnen beginnen. Nu rammelt er tekst tussen door die oranisaties geen goed doen.
Waarom gaat er op dit soort topics geen slotje?????
Kennelijk mag je niet op de man commentaar leveren maar een winkel producten, organisaties onheus beoordelen dan kan wel.