On-Line foto boek

Discussies over fotobewerking en archivering
ramrod

On-Line foto boek

Bericht door ramrod » zo jun 01 2008 7:37 am

Net terug van mn reis door Vietnam en wil nu voor het makkelijke ook mn foto,s on line in een boek laten afdrukken.

Er zijn vele aanbieders maar zit er nog verschil in kwaliteit tussen , zo ja welke is aan te raden ?

Alvast bedankt , Willem

EelcoD7100
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door EelcoD7100 » zo jun 01 2008 9:15 am

www.pixbook.net

Zitten in België, wij hebben inmiddels tientallen boeken gemaakt.
Even hun software installeren, en je kunt aan de gang.
De boeken zijn van zeer goede kwaliteit, en we hebben er eigenlijk nooit klachten over, en als er dan eens wat is.
Dan lossen ze het heel netjes op.

Groetjes Eelco & Monique
http://500px.com/EelcoVandeKamp

McMelloW

Bericht door McMelloW » ma jun 02 2008 12:57 pm

Zelf heb ik er nog niets besteld, maar ik lees erg veel goede reakties over blurb. Laat je niet afschrikken door de naam.
www.blurb.com

emdeklerk
Forumlid
Forumlid

Bericht door emdeklerk » ma jun 02 2008 1:04 pm

Kwam laatst niet de Hema als beste uit de bus in een vergelijkend onderzoek door Kassa?

E.M. de Klerk

wouterboon

Bericht door wouterboon » ma jun 02 2008 1:07 pm

Ikzelf ben zeeeeeeer tevreden over de Hema Albumsoftware. Heb daar enkele boeken gemaakt en je heb legio mogelijkheden qua albumformaat etc. Overigens zag ik laatst een voorbeeld van Henzo (de oude fotoalbum/bladen fabrikant) dat ook niet verkeerd was...

Ik zou bijna zeggen, probeer de softwaremogelijkheden eens uit, want heb begint met het gebruik van het programma. als dat niet makkelijk gaat, zou ik er niet eens aan beginnen.

rene

Bericht door rene » ma jun 02 2008 1:53 pm

Ik heb er 3 laten maken via het kruitvat vond ze erg mooi,

Maud
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Bericht door Maud » ma jun 02 2008 2:06 pm

wouterboon schreef:Ikzelf ben zeeeeeeer tevreden over de Hema Albumsoftware. Heb daar enkele boeken gemaakt en je heb legio mogelijkheden qua albumformaat etc. Overigens zag ik laatst een voorbeeld van Henzo (de oude fotoalbum/bladen fabrikant) dat ook niet verkeerd was...

Ik zou bijna zeggen, probeer de softwaremogelijkheden eens uit, want heb begint met het gebruik van het programma. als dat niet makkelijk gaat, zou ik er niet eens aan beginnen.
deze komt ook zeer goed uit de testen van de digitale consumentengids :)
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief

ramrod

Bericht door ramrod » ma jun 02 2008 5:13 pm

Dank voor de reactie,s , zal me er eens in gaan verdiepen .

Willem

Marco

Bericht door Marco » ma jun 02 2008 5:59 pm

Wanneer is nog niet bekend, maar Profotonet gaat ook albums in het assortiment opnemen.

Momenteel zijn ze er nog mee aan het testen.

groet,
Marco

Smilda.NET

Bericht door Smilda.NET » ma jun 02 2008 6:36 pm

D-80's schreef:www.pixbook.net

Zitten in België, wij hebben inmiddels tientallen boeken gemaakt.
Even hun software installeren, en je kunt aan de gang.
De boeken zijn van zeer goede kwaliteit, en we hebben er eigenlijk nooit klachten over, en als er dan eens wat is.
Dan lossen ze het heel netjes op.

Groetjes Eelco & Monique
De albums op hun site zien er op het eerste gezicht goed uit.
Gebruiken jullie de albums ook als trouwalbums?

eagle

Bericht door eagle » di jun 03 2008 11:39 am

Vergeet Henzo!
Ik heb daar een tijd terug een boek laten maken.
En niet zo'n simpel of goedkoop boekje.
Het was flink prijzig.
Vegen op pagina's (van drukinkt).
Beschadigde bladen.
Diverse keren gemaild om te reclameren.
Geen enkele reactie.
Wel steeds weer meldingen dat het allemaal zo mooi en goed is en dat er weer nieuwe software is.
Nou, mij niet meer gezien.
Begrijp nu ook waarom Henzo vwb echte albums en lijsten niet meer bestaat!

Jolanda
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Jolanda » di jun 03 2008 12:11 pm

Ik heb alleen maar goede ervaringen met Henzo. Zijn prachtige boeken, mooi afgewerkt en de kwaliteit van de fotoprint is ook mooi. Alles is echt mogelijk met de software.

overigens verkopen ze ook nog de gewone albums en lijsten hoor!

Een ding ben ik met eagle eens; ze zijn prijzig...... Maar ik heb het er voor over.

Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.

wim
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *

Bericht door wim » di jun 03 2008 12:15 pm

Ik laat mijn trouwalbums maken bij myphotobook.nl. Ik heb hier uitstekende ervaringen mee. Niet met de Hema, Kruidvat, pixelbook en andere nl aanbieders.
Mijn laatste trouwalbum was 96 pagina's, 30 bij 30, stevig linnen kaft en de rug is ingenaaid. Het ziet er allemaal even mooi uit. Mag ook wel want het is niet echt goedkoop. De foto's zijn mooi en zo goed als vanaf het beeldscherm. Er zit een matte glans over. De reden dat ik hier uitkwam, was dat ik 1 foto over 2 pagina's wilde uitspreiden. De meeste software kon dit niet. Service is prima, downloaden ging prima, bewerken met hun software idem, upload ook. Wordt in Berlijn gedrukt. Eerst betalen, dan drukken en toezending naar huis. Op hun website kan je volgen hoever het is.

Ko

Bericht door Ko » di jun 03 2008 1:12 pm

De hema boeken worden geprint door albumprinter te Rijswijk. Ik heb daar een tijdje gelopen voor mn werk. Leuk om te zien hoe het er aan toe gaat. Ik heb al die tijd met de gedachte te lopen om daar een serie te schieten, maar is er nooit van gekomen eigenlijk.

Matthieu
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

Bericht door Matthieu » vr aug 01 2008 1:03 pm

Maud schreef:
wouterboon schreef:Ikzelf ben zeeeeeeer tevreden over de Hema Albumsoftware. Heb daar enkele boeken gemaakt en je heb legio mogelijkheden qua albumformaat etc. Overigens zag ik laatst een voorbeeld van Henzo (de oude fotoalbum/bladen fabrikant) dat ook niet verkeerd was...

deze komt ook zeer goed uit de testen van de digitale consumentengids :)
Ja hema is ook prima.
(verschillende boeken laten maken)

Toch ben ik ook zeer tevreden met fotoproduct4u
ik vind de software prettiger en overzichtelijker werken dan
die van hema.
Nikon D3 + D3s + 14-24 + 24-70 + 50 + 105 + 70-300 VR + SB-700 +Elinchrome flitskoppen en boxen + nog meer

Kijken doe je met je ogen, fotograferen met je hart

www.matthieuverhoeven.nl
Kunstsite Matthieu
Flickr Matthieu
Laatste boek Matthieu

Plaats reactie

Terug naar “Fotobewerking en archivering”