On-Line foto boek
On-Line foto boek
Net terug van mn reis door Vietnam en wil nu voor het makkelijke ook mn foto,s on line in een boek laten afdrukken.
Er zijn vele aanbieders maar zit er nog verschil in kwaliteit tussen , zo ja welke is aan te raden ?
Alvast bedankt , Willem
Er zijn vele aanbieders maar zit er nog verschil in kwaliteit tussen , zo ja welke is aan te raden ?
Alvast bedankt , Willem
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
www.pixbook.net
Zitten in België, wij hebben inmiddels tientallen boeken gemaakt.
Even hun software installeren, en je kunt aan de gang.
De boeken zijn van zeer goede kwaliteit, en we hebben er eigenlijk nooit klachten over, en als er dan eens wat is.
Dan lossen ze het heel netjes op.
Groetjes Eelco & Monique
De boeken zijn van zeer goede kwaliteit, en we hebben er eigenlijk nooit klachten over, en als er dan eens wat is.
Groetjes Eelco & Monique
http://500px.com/EelcoVandeKamp
Zelf heb ik er nog niets besteld, maar ik lees erg veel goede reakties over blurb. Laat je niet afschrikken door de naam.
www.blurb.com
www.blurb.com
Ikzelf ben zeeeeeeer tevreden over de Hema Albumsoftware. Heb daar enkele boeken gemaakt en je heb legio mogelijkheden qua albumformaat etc. Overigens zag ik laatst een voorbeeld van Henzo (de oude fotoalbum/bladen fabrikant) dat ook niet verkeerd was...
Ik zou bijna zeggen, probeer de softwaremogelijkheden eens uit, want heb begint met het gebruik van het programma. als dat niet makkelijk gaat, zou ik er niet eens aan beginnen.
Ik zou bijna zeggen, probeer de softwaremogelijkheden eens uit, want heb begint met het gebruik van het programma. als dat niet makkelijk gaat, zou ik er niet eens aan beginnen.
- Maud
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
deze komt ook zeer goed uit de testen van de digitale consumentengidswouterboon schreef:Ikzelf ben zeeeeeeer tevreden over de Hema Albumsoftware. Heb daar enkele boeken gemaakt en je heb legio mogelijkheden qua albumformaat etc. Overigens zag ik laatst een voorbeeld van Henzo (de oude fotoalbum/bladen fabrikant) dat ook niet verkeerd was...

D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief
De albums op hun site zien er op het eerste gezicht goed uit.D-80's schreef:www.pixbook.net
Groetjes Eelco & Monique
Gebruiken jullie de albums ook als trouwalbums?
Vergeet Henzo!
Ik heb daar een tijd terug een boek laten maken.
En niet zo'n simpel of goedkoop boekje.
Het was flink prijzig.
Vegen op pagina's (van drukinkt).
Beschadigde bladen.
Diverse keren gemaild om te reclameren.
Geen enkele reactie.
Wel steeds weer meldingen dat het allemaal zo mooi en goed is en dat er weer nieuwe software is.
Nou, mij niet meer gezien.
Begrijp nu ook waarom Henzo vwb echte albums en lijsten niet meer bestaat!
Ik heb daar een tijd terug een boek laten maken.
En niet zo'n simpel of goedkoop boekje.
Het was flink prijzig.
Vegen op pagina's (van drukinkt).
Beschadigde bladen.
Diverse keren gemaild om te reclameren.
Geen enkele reactie.
Wel steeds weer meldingen dat het allemaal zo mooi en goed is en dat er weer nieuwe software is.
Nou, mij niet meer gezien.
Begrijp nu ook waarom Henzo vwb echte albums en lijsten niet meer bestaat!
- Jolanda
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik heb alleen maar goede ervaringen met Henzo. Zijn prachtige boeken, mooi afgewerkt en de kwaliteit van de fotoprint is ook mooi. Alles is echt mogelijk met de software.
overigens verkopen ze ook nog de gewone albums en lijsten hoor!
Een ding ben ik met eagle eens; ze zijn prijzig...... Maar ik heb het er voor over.
Jolanda
overigens verkopen ze ook nog de gewone albums en lijsten hoor!
Een ding ben ik met eagle eens; ze zijn prijzig...... Maar ik heb het er voor over.
Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.
- wim
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Ik laat mijn trouwalbums maken bij myphotobook.nl. Ik heb hier uitstekende ervaringen mee. Niet met de Hema, Kruidvat, pixelbook en andere nl aanbieders.
Mijn laatste trouwalbum was 96 pagina's, 30 bij 30, stevig linnen kaft en de rug is ingenaaid. Het ziet er allemaal even mooi uit. Mag ook wel want het is niet echt goedkoop. De foto's zijn mooi en zo goed als vanaf het beeldscherm. Er zit een matte glans over. De reden dat ik hier uitkwam, was dat ik 1 foto over 2 pagina's wilde uitspreiden. De meeste software kon dit niet. Service is prima, downloaden ging prima, bewerken met hun software idem, upload ook. Wordt in Berlijn gedrukt. Eerst betalen, dan drukken en toezending naar huis. Op hun website kan je volgen hoever het is.
Mijn laatste trouwalbum was 96 pagina's, 30 bij 30, stevig linnen kaft en de rug is ingenaaid. Het ziet er allemaal even mooi uit. Mag ook wel want het is niet echt goedkoop. De foto's zijn mooi en zo goed als vanaf het beeldscherm. Er zit een matte glans over. De reden dat ik hier uitkwam, was dat ik 1 foto over 2 pagina's wilde uitspreiden. De meeste software kon dit niet. Service is prima, downloaden ging prima, bewerken met hun software idem, upload ook. Wordt in Berlijn gedrukt. Eerst betalen, dan drukken en toezending naar huis. Op hun website kan je volgen hoever het is.
De hema boeken worden geprint door albumprinter te Rijswijk. Ik heb daar een tijdje gelopen voor mn werk. Leuk om te zien hoe het er aan toe gaat. Ik heb al die tijd met de gedachte te lopen om daar een serie te schieten, maar is er nooit van gekomen eigenlijk.
- Matthieu
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Ja hema is ook prima.Maud schreef:deze komt ook zeer goed uit de testen van de digitale consumentengidswouterboon schreef:Ikzelf ben zeeeeeeer tevreden over de Hema Albumsoftware. Heb daar enkele boeken gemaakt en je heb legio mogelijkheden qua albumformaat etc. Overigens zag ik laatst een voorbeeld van Henzo (de oude fotoalbum/bladen fabrikant) dat ook niet verkeerd was...
(verschillende boeken laten maken)
Toch ben ik ook zeer tevreden met fotoproduct4u
ik vind de software prettiger en overzichtelijker werken dan
die van hema.
Nikon D3 + D3s + 14-24 + 24-70 + 50 + 105 + 70-300 VR + SB-700 +Elinchrome flitskoppen en boxen + nog meer
Kijken doe je met je ogen, fotograferen met je hart
www.matthieuverhoeven.nl
Kunstsite Matthieu
Flickr Matthieu
Laatste boek Matthieu
Kijken doe je met je ogen, fotograferen met je hart
www.matthieuverhoeven.nl
Kunstsite Matthieu
Flickr Matthieu
Laatste boek Matthieu