Grtz,
Paul
Tussen de 1 en 10 centimeter ... zat op 24 meter diepte in een tuin van anemonen met tientallen van die visjes. Als je 'Finding Nemo' hebt gezien dan weet je precies hoe bewegelijk ze zijn (hebben ze bij Disney goed op gestudeerd).Maud schreef:Gaaf zeg dat je deze live hebt gezien, hoe groot is deze in het echt?
Gr.
Maud
Hmm, tja. Eigenlijk heb je wel gelijk. Maar dat duurt nog 6 weken. Afijn. Kan ik nog lekker in NL oefenen.pabusk schreef:Je gaat toch binnenkort naar Maleisie, als ik me niet vergis. DAAR ben ik nou jaloers opHerman55 schreef:Ben er jaloers op. Vanmiddag alleen maar groene soep foto's gemaakt in de Beldert. Dan is dit een stuk mooier.... zou daar zo weer heen willen
![]()
Grtz,
Paul
Komt omdat er 2 flitsers op gericht stonden. Op 24 meter ben je al veel kleuren kwijt (rood is bij 10 meter al weggefilterd door het water). Belichting werkt totaal anders onderwater maar dat maakt het ook wel uitdagend om mooie foto's te krijgen.IvonneW schreef:Prachtige, kleurige opname ondanks de diepte!
Ik begin ook nog maar net. Dit is de 3de vakantie met mijn D70s daarvoor ook met een Sony P150 gefotografeerd. Hieronder een foto terwijl ik een anemoon visje aan het schieten ben. Deze is genomen met die sony. Je ziet gelijk het verschil. Dat is niet omdat de camera het niet goed vast kan leggen maar omdat de interne filtser totaal ontoereikend is voor dit soort werk. Je hebt echt een externe flitser nodig.Riemke schreef:Schitterend!
Mijn duikervaring is slechts 1x per jaar in Turkije en sinds vorig jaar mag ik tot 12 meter diep duiken. Voor mij echt wel diep genoeg!
Ik heb nog wel een Sony P9 met onderwaterhuis, maar het is me nog niet echt gelukt om daar goede foto's uit te krijgen.
Jij hebt het duidelijk al vaker gedaan![]()
Plaats nog eens wat onderwaterfoto's? Ik vind het altijd wel spectaculair.