prijs nikon d50
prijs nikon d50
ik wil graag een d80 kopen, maar dan wil ik wel mijn d50 verkopen (met kitlens)
Maar weet iemand wat een aardige prijs hiervoor is?
Maar weet iemand wat een aardige prijs hiervoor is?
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
De mijne is vorige maand voor 300 met kitlens er uit gegaan. Veel mensen willen liever een 50 als een 40/60 en willen dat niet toegegevn, maar had een dwaas gevonden. Hij wist niet hoe die aanmoest en waar je moest kijken voor te zien wat voor foto je maakt, en oja hij wist niet op welke knop te drukken voor een foto.
Daar word verschillend over gedacht. Het is ook relatief. D80 heeft meer functies en beschikt over modernere technologie. Maar toch, ik zou de stap te klein vinden. Ik zou dan ook zeker wachten op de opvolger die er toch echt aan zit te komen.ruud schreef:vind de overstap van D50 naar D80 eigenlijk niet zo`n vooruitgang , of heb ik dit nou mis ?
gr. ruud
Hij houdt het nog wel een paar maand uit. Wij hebben het over een camera die eigenlijk nog maar een paar jaar oud is. (al lijkt het eeuwen geleden toen hij in april 2005 werd aangekondigdjbrood schreef:eigenlijk ben ik heel tevreden over mijn d50, alleen ik heb er veel mee geschoten dus nu kan ik er nog wat voor krijgen, en wanneer de camera echt op is, krijg ik er niets meer voor, dat is dus de reden!

Wachten op de D90 en dan de "hoofdprijs" betalen zeker?Pruimpit schreef:Hij houdt het nog wel een paar maand uit. Wij hebben het over een camera die eigenlijk nog maar een paar jaar oud is. (al lijkt het eeuwen geleden toen hij in april 2005 werd aangekondigdjbrood schreef:eigenlijk ben ik heel tevreden over mijn d50, alleen ik heb er veel mee geschoten dus nu kan ik er nog wat voor krijgen, en wanneer de camera echt op is, krijg ik er niets meer voor, dat is dus de reden!) Wacht op de D90