Alkmaar Meeting: zondag 27 juli Programma bekend!!!

Plaats hier je tips over komende evenementen die interessant kunnen zijn om te fotograferen. Zet de periode/datum en plaats in je onderwerptitel.
noogle
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Alkmaar Meeting: zondag 27 juli Programma bekend!!!

Bericht door noogle » ma jun 23 2008 11:21 am

Eindelijk, het programma is bekend. De dag zal er ongeveer alsvolgt uitzien:

10:00 verzamelen we bij café De Studio op het Canadaplein in Alkmaar, zie routebeschrijving

Daar drinken we eerst even koffie waarna we rond 10:30 aan de stadswandeling gaan beginnen. Dit zal ongeveer tot 13.00 duren. Na de stadswandeling gaan we lunchen bij De Dertien Balken, op het Zevenhuizen 11 (hier zijn wel wat kosten aan verbonden, het is geen Nikon workshop :-) )

Na de lunch gaan we terug naar het Canadaplein waar de band Zulu 9.30 optreedt. Kijk voor meer informatie hierover op http://www.zomerophetplein.nl en http://www.zulu930.com. Dit zal naar verwachting zo'n anderhalf uur duren. We willen dit optreden gebruiken om ons eens te verdiepen in concertfotografie. Het zou leuk zijn om aan het eind van de lunch eerst wat uitleg te krijgen over dit onderwerp. Zijn er in de groep toevallig mensen met ervaring hiermee die een stukje inleiding zouden willen verzorgen?

Aan het Canadaplein ligt tevens het Stedelijk Museum waar op dit moment een tentoonstelling over pop-fotografie is. Als we nog zin hebben kunnen we na het optreden deze tentoonstelling nog bezoeken. Het museum is echter maar tot 17.00 uur open, dus het is even de vraag of dit nog de moeite is.

Kort samengevat:

10.00 uur verzamelen
10.30 uur begin stadswandeling
13.00 uur lunch
14.30 uur optreden op Canadaplein
16.00 uur eventueel museumbezoek

Om het restaurant een indicatie te kunnen geven willen we graag uiterlijk vrijdag even weten wie er mee gaan lunchen. Meld het maar even in dit topic als je mee eet. Op dit moment is de lijst als volgt:

Marco Handgraaf (lunch)
Toyah (lunch)
Unga (lunch)
ALE (lunch)
Barbara (dochter ALE) (lunch)
Hans Goossens (lunch)
Rogier (lunch)
Michael (lunch)
Marcel079 (lunch)
TonHos (lunch)
Evertfoto
Renecita (lunch)
D80's (1 x lunch)
Roelof (lunch)
Johan_s
PatrickP (lunch)
TomT (lunch)
Rebyte (lunch)

(Chip54)

Overigens kan men zich nog steeds opgeven voor deze dag, dus heb je alsnog zin gekregen om mee te gaan laat het dan even weten!
Wij sturen de mensen die aan hebben gegeven te komen nog even een PB'tje met onze mobiele nummers, voor het geval dat. Wij hebben er iig ontzettend veel zin en hopen jullie allemaal zondag te zien!

Groet,

Michael en Rogier

Routebeschrijving voor de mensen die met het openbaar vervoer komen:

Je loopt station Alkmaar uit (aan de kant van het centrum waar de taxi's staan en de GWK zit)
Je steekt de straat over en gaat rechtsaf over de stoep langs het Japanse restaurant (Stationsweg)
Na 150 meter kom je bij het kruispunt met de stoplichten, hier hou je links aan (Scharlo) en blijft op de stoep lopen (langs snackbar A.C. De boer)
Na 200 meter steek je de weg over en gaat de brug over (Zevenhuizen), je blijft nog steeds links op de stoep lopen (aan je rechterhand zie je na de brug De Dertien Balcken, daar gaan we later op de dag lunchen)
na 50 meter kom je voorbij de bibliotheek, meteen daarna zie je aan je linkerhand het Canadaplein. Dit plein steek je over en aan de andere kant van het plein zit café De Studio!
Laatst gewijzigd door noogle op zo jul 27 2008 6:37 am, 38 keer totaal gewijzigd.
"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)

een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com

Maud
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Maud » ma jun 23 2008 11:30 am

Deze link past beter bij het kopje activiteiten :)

Gr.
Maud
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door remoss » ma jun 23 2008 11:31 am

Ik zou zeer graag willen, woon om de hoek, echter mijn rooster zegt dat ik moet werken. Helaas dus :(

noogle
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door noogle » ma jun 23 2008 11:45 am

Maud schreef:Deze link past beter bij het kopje activiteiten :)

Gr.
Maud
Activiteiten
Discussie over activiteiten van de club of clubleden. De door Nikon Club Nederland georganiseerde activiteiten zijn alleen voor clubleden toegankelijk.

Omdat het geen initiatief betreft vanuit de club of vanuit clubleden heb ik gemeend het niet in Activiteiten te moeten plaatsen. Maar als een Moderator een andere mening heeft is hij vrij om het naar de juiste sectie te verplaatsen hoor!

Michael
"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)

Hans Goossens
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Hans Goossens » ma jun 23 2008 1:52 pm

Dank voor het initiatief. Staat genoteerd in mijn agenda.
Groet

Hans

Cees
Forumlid
Forumlid

Bericht door Cees » ma jun 23 2008 1:54 pm

Zou kunnen dat ik ook kom, hangt echter van een aantal dingen af, die ik nu nog niet in de hand heb. Zet mij dus maar op de reservelijst, weet het pas de 26e!
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

mikemix

Bericht door mikemix » ma jun 23 2008 4:01 pm

Dan haak ik af (schrappen svp).
Om nou vanuit Toscane een dagje op en neer te rijden dat gaat zelfs mij te ver :)

Riemke
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Riemke » ma jun 23 2008 4:22 pm

Voor mij gaat het ook over helaas. Als het goed is lig ik dan op een Turks strand :D
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » di jun 24 2008 12:57 am

noogle schreef:Maar als een Moderator een andere mening heeft is hij vrij om het naar de juiste sectie te verplaatsen hoor!
De nieuwe sectie "Tips betreffende fotolocaties en komende evenementen" leek me beter... :P
Laatst gewijzigd door Patrick op ma jul 28 2008 12:41 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

noogle
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door noogle » di jun 24 2008 7:39 am

Thanks Patrick!

Groet,

Michael
Laatst gewijzigd door noogle op zo jun 29 2008 8:03 pm, 6 keer totaal gewijzigd.

Nicole
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Nicole » di jun 24 2008 10:15 am

Als ik kan kom ik ook, misschien komen mijn ouders een weekendje.
NAS Buikpijn

Pancarans
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Pancarans » di jun 24 2008 11:04 am

Zoals het er nu naar uit ziet kom ik ook.

groet,
Irwan
Als je Groningen ver vindt, is je wereld echt klein................

http://www.fotono.nl"

Weef

Bericht door Weef » di jun 24 2008 11:30 am

Ben in Spanje. Helaas....

Marcel079
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Bericht door Marcel079 » di jun 24 2008 12:14 pm

Na het succes van de avond/nacht-shoot-meeting-Rotterdam wil ik graag ook weer eens op stap met jullie. Willen jullie mij ook de lijst zetten, dan is de 27e bij deze gereserveerd op de agenda.

Groet en tot Alkmaar

Marcel (Marcel079)
Niet met Nikon geschoten, altijd mis

Nicole
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Nicole » do jun 26 2008 4:03 pm

Ga er maar vanuit dat ik niet meega. Kan ik naar iemand bellen als ik zondagochtend alsnog meekan ?
NAS Buikpijn

Gesloten

Terug naar “Komende evenementen”