Rozenoord

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
miesnert

Rozenoord

Bericht door miesnert » do jun 26 2008 12:06 pm

Beste allemaal,

ik heb laatst deze foto gemaakt 's ochtends vroeg onderweg naar mijn werk, ik vindt het mooi hoe het licht over de brug valt als de zon op komt.
Echter de foto is niet zo geworden als ik dacht, te licht in de lucht, de brug zelf vindt ik wel mooi zo, als ik korter belicht wordt de brug zelf weer te donker, hoe kan ik dit oplossen (en ik bedoel niet tijdens de nabewerking, ik bedoel tijdens het belichten).
Dank jullie, groet...

Afbeelding
Nikon F801s
Sigma 24 mm prime
f22
Fujicolor Superia Reala 100
1/2000 (dacht ik, weet het niet meer zeker).

noogle
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door noogle » do jun 26 2008 12:49 pm

Wat meer naar de linkerkant van de brug gaan staan en je camera niet rechtstreeks naar de zon richten maar er iets vanaf? Gewoon wat spelen met verschillende posities op de brug en t.o.v. de zon.

Michael
"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)

een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com

miesnert

Bericht door miesnert » do jun 26 2008 1:23 pm

Dank je.

Ik vraag me ook af of een ND gradient filter in dit geval zou kunnen helpen?

noogle
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door noogle » do jun 26 2008 5:34 pm

Filters heb ik absoluut nog geen verstand van, zou het dus niet weten :-)
"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)

een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”